گروه : سیاسی /

شناسه: 4319

29 اسفند 1402 12:35

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعۀ موقت گنبدکاووس: مواظب خسارت سنگین دوقطبی های کاذب باشیم

امام جمعۀ موقت گنبدکاووس گفت: در طول تاریخ انقلاب سنگین ترین خسارت ها را از دو قطبی های کاذب دیده ایم لذا باید مواظب باشیم این دوقطبی ها بار دیگر تکرار نشود.

به گزارش قابوس نامه، حجه الاسلام علی اکبر نصرتی در آئین سالگرد شهادت شهید بهشتی و یارانش که شامگاه گذشته در مسجد عسگریه گنبدبرگزار شد با عنوان این مطلب افزود: مقام معظم رهبری نسبت به این مسئله هشدار داده اند و ما باید با جریان شناسی و شناخت جبهه نفاق مانع از ایجاد آن شویم.

qaboosnameh 4
وی با اشاره به تاریخ معاصر ایران و گروههای مختلف بویژه مجاهدین خلق که بعد از انقلاب در صدد سهم خواهی برآمدند اذعان کرد: این گروه دوست داشتند تا اندیشه های آنها اجرا شود و در حالیکه امام با آنها به ملاطفت رفتار کرد و گفت اسلحه ها را زمین بگذارند و به دولت بپیوندند، آنها همچنان درصدد براندازی نظام بودند.

qaboosnameh 7
حجه الاسلام نصرتی با اشاره به ترور شخصیت های بزرگی چون آیت الله شهید بهشتی اذعان کرد: بیشترین مظلومیت های انقلاب در سال 60 اتفاق افتاد و طرح ترور این شخصیت بزرگ مطرح شد.
امام جمعۀ موقت گنبدکاووس نفوذ بنی صدر با حمایت منافقین در نظام و سعی در براندازی انقلاب را به عنوان یک تجربۀ انقلاب و جریان دوقطبی دانست  و اذعان کرد: این گمانه زنی امروز هم وجود دارد و یک عده دنبال این جریان سازی و به دنبال زدن ضربه زدن به اسلام و انقلاب هستند.

qaboosnameh 1

qaboosnameh 2

 qaboosnameh 3
qaboosnameh 5

 qaboosnameh 6

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو