گروه : سیاسی /

شناسه: 4341

29 اسفند 1402 05:32

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا؛ سپاه برای تقویت مرزهای جغرافیایی و معنوی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گفت: سپاه امروز به جایی رسیده است که دشمنان در کنار اسلام هراسی ، سپاه هراسی می کنند و این به این دلیل است که سپاه برای تقویت مرزهای جغرافیایی و معنوی است.

به گزارش قابوس نامه، حجه الاسلام جعفررعایتی در آئین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گنبد، با اشاره به این مطلب افزود: وظیفه سپاه دفاع از ارزشهای دین و انقلاب، مرزهای جغرافیایی است و در کنار آن گاهی این وظیفه در عرصۀ سیاسی،اقتصادی، فرهنکی و اجتماعی تحقق پیدا می کند.

qaboosnameh 5
وی تصریح کرد: سپاه پاسداران همیشه در همه جا بدون هیچ چشمداشت به موقع و به اندازه حضور پیدا کرده است و در کنار سایر قوای نظامی با تبعیت از ولایت و ولایت پذیری همیشه و روزبروز موفق بوده است و اگر می خواهیم فلز درونمان همیشه طلا باشد باید تدبر کنیم و پیرو ولایت باشیم.
در این مراسم همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با توجه به گستردگی فعالیت های سپاه در حوزه های مختلف دفاع از آرمان های انقلاب بر لزوم تجهیز این نهاد به امکانات روز تاکید کرد.

qaboosnameh 10
سرهنگ علی لشکربلوکی داشتن نیروی انسانی متعهد و آرمانخواه در کنار تجهیزات را یک اصل مهم خواند و افزود: اگر امروز سپاه توانسته در عرصه های مختلف از نظام دفاع کند و در عرصۀ جنگ نرم نیز موفق بوده است بخاطر داشتن نیروهای انسانی متعهد است.
وی شاکلۀ اصلی سپاه را معنویت دانست و ادامه داد: این شاکلۀ سپاه که بنیان و اساس آن است در عرصه های مختلف یاریگر این نهاد و نظام است.
لشکربلوکی نمایندگی ولی فقیه در سپاه را یک وظیفه خطیر عنوان کرد و گفت: معنویت سپاه از این بخش گرفته می شود و من به عنوان فرمانده اگر بخواهم کاری انجام دهم باید در این شاکله قرار بگیرم.
فرماندۀ سپاه گنبد ضن تشکر از زحمات مسئول اسبق نمایندگی ولی فقیه در سپاه گنبد گفت: وی از دو ویژگی بارز برخوردار هستند اول زندگی طلبگی و ساده زیستی و دیگر دانش دینی نسبت به حوزه نمایندگی که در هر دو حوزه به نحو احسن فعالیت خود را انجام داده اند.
در این مراسم ، حجۀ الاسلام والمسلمین ابوالفضل دیلم مسئول اسبق نمایندگی ولی فقیه در تیپ مهندسی 45 جوادالائمه به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گنبد معارفه و از زحمات بیش از 5 سال حجه الاسلام حسین اسلانی در سپاه شهرستان تقدیر شد.

qaboosnameh 1

qaboosnameh 2

qaboosnameh 3

qaboosnameh 4

qaboosnameh 6

qaboosnameh 7

qaboosnameh 8

qaboosnameh 9

qaboosnameh 12

qaboosnameh 13

qaboosnameh 14

qaboosnameh 15

qaboosnameh 16 انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو