گروه : سیاسی /

شناسه: 5125

09 فروردین 1403 19:02

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه موقت گنبدکاووس؛ در همه پرسی کردستان رد پای اسرائیل کاملا پیداست

امام جمعه موقت گنبدکاووس در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به برگزاری همه پرسی در کردستان اظهار کرد: متاسفانه بارزانی با هماهنگی رژیم صهیونستی اقدام به این عمل کرده است.

به گزارش قابوس نامه، حجه الاسلام محمدعلی حکیمی گفت:  اسرائیل تنها کشوری است که از این اقدام حمایت کرده است و به دنبال ایجاد اسرائیلی دیگر در منطقه است.

وی این همه پرسی را مسئله پیچیده و سختی عنوان کرد و گفت : این منطقه جزء تمامیت ارضی عراق است و هنوز شر گرفتاری تکفیری ها از سر عراق کم نشده مسئله جدیدی مطرح شده است.

خطیب جمعه گنبد این همه پرسی را توطئه استکبار جهانی و اسرائیل علیه ایران دانست و تصریح کرد: حتی احزاب کرد نیز نسبت به این مسئله موضع گیری کرده اند و در این شرایط همه پرسی را صلاح نمی دانند.

وی همچنین گفت: این رویداد مخل امنیت منطقه است و ما با اساس کار مخالف هستیم و ایران و کشورهای منطقه نمی توانند بی تفاوت باشند.

امام جمعه موقت گنبد در ادامه سخنان به تشییع با شکوه  شهید حججی اشاره کرد و افزود: شهادت این جوان و تقدیم سر در راه امام حسین(ع) موج جدیدی در کشور راه انداخت و خونی تازه در رگ های جامعه جاری کرد.

وی همچنین توجه به اهمیت عزاداری با توجه به قرار گرفتن در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی ، شهادت شهید هاشمی نژاد ، شهادت سرداران شهید فکوری، جهان آرا ، فلاحی و نامجو و همچنین روز تجلیل از مفقودین و اسرا، هجرت تاریخی امام راحل از عراق به پاریس و روز نیروی انتظامی را از جمله روزشمار مهم ایام برشمرد.

حجه الاسلام حکیمی خاطر نشان کرد: تقدیم 3700 شهید مبارزه با مواد مخدر و 22 هزار جانباز نمونه ای از رشادت های نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو