گروه : سیاسی /

شناسه: 5412

29 اسفند 1402 08:22

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: تسویه حساب جناحی باعث انحراف در خدمت رسانی است

امام جمعه گنبدکاووس گفت: برخی در حالیکه امروز مردم زلزله زده بیش از هر چیز نیاز به کمک دارند به دنبال تسویه حساب جناحی و شخصی هستند که این کار باعث انحراف در خدمت رسانی می شود.

به گزارش قابوس نامه، حجه الاسلام محمود ترابی با اشاره به این مطلب افزود: بدترین کاری که می توان در این موقعیت که مردم زخمی و آسیب دیده هستند انجام داد؛ تسویه حساب های جناحی و شخصی است که امیدوارم در آینده این درک اجتماعی حاصل شود و شاهد این قبیل تسویه حساب ها  و دعوا نباشیم.

ترابی یادآور شد: حادثه زلزله و جوشش عاطفه مردم که سبب رحمت الهی ،منهای دستگاههای مسئول مردم در کنار موکب های اربعین  که خود وارد صحنه شدند باعث استحکام جامعه و همبستگی جامعه است.

امام جمعه گنبد اظهار کرد: عاطفه مهمترین عامل اتصال جامعه است و حضور هماهنگ و همه جانبه دولت و نیروهای مسلح در کمک رسانی به مردم آسیب دیده  یک مدیریت خوب را طی این چند روز به نمایش گذاشت.

وی در ادامه با اشاره به  سخن رهبر انقلاب که فرمودند حوادث بزرگی در دنیا با رهبری امام حسین (ع) در حال رخ دادن است اذعان کرد: نیازی که بشر امروز دارد با چشمه زلال اربعین و عاشورا در حال تامین شدن است .

ترابی تصریح کرد: سبک زندگی امام زمانی در این ایام تجربه می شود ، این خیلی زیباست که سبک زندگی جدیدی را در دنیا بر اساس خدا محوری و حب الحسینی و آخرت گرایی و با قرائت عاشورایی از اسلام تجربه کنیم.

امام جمعه گنبدکاووس از خدمات موکب یحیی بن زید(ع) شهرستان گنبد در کربلای معلی نیز تقدیر کرد و گفت: بیش از 27 هزار نفر اسکان و 72 هزار پرس غذا از جمله خدمات ارائه شده در این موکب است که با تلاش خدام و پشتیبانی مردم شهرستان به بهترین نحو خدمات رسانی انجام شد.

وی همچنین بر اهمیت مراسم اربعین در امام زاده یحیی بن زید(ع) اشاره کرد و افزود: عزاداران زیادی از شهرهای منطقه در این مراسم بزرگ شرکت کردند که جا دارد ما هر چه بیشتر این امام زاده مبارک که سفیر امام حسین (ع) در منطقه را معرفی و بشناسانیم.

حجه الاسلان ترابی در ادامه سخنانش با توجه به قرار گرفتن در استانه هفته بسیج نیز گفت: نیاز جامعه انقلابی ما به بالنده شدن فرهنگ بسیج ، گفتمان بسیج ، روحیه بسیجی در جامعه ،ادارات و نهادها ضرورت حتمی امروز ماست.

وی خاطر نشان کرد: ما محتاج به ادبیات مقاومت برای استمرار انقلاب مان هستیم و باید برنامه های این هفته پررنگ تر برگزار شود.

ترابی با اشاره به فاصله گرفتن ترکیه از آمریکا و اروپا و نشست کشورهای اروپایی برای جدایی از ناتو و همچنین نشست روزهای آتی ایران ، روسیه و سوریه را آغازگر اتفاقات خوب و تحولات مهمدر منطقه عنوان کرد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو