گروه : سیاسی /

شناسه: 5413

29 اسفند 1402 05:48

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده سپاه گنبدکاووس: ماهیت بسیج باید مطابق با نیاز جامعه باز تعریف شود

فرمانده سپاه گنبد گفت: امروز ماهیت بسیج باید مطابق با نیاز جامعه بازتعریف شود و توان و و تفکر بسیج را در اشکال و افعال مورد نیاز نهادینه کرد.

به گزارش قابوس نامه، علی لشکر بلوکی در جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج با اعلام این مطلب افزود: رمز موفقیت و برون رفت از مشکلات و آسیب ها پیاده کرده تفکر بسیجی در عرصه های مختلف است و می توان گفت در هشت سال دفاع مقدس این تفکر بسیجی بود نه ادوات نظامی و لجستیکی که می جنگید.

وی تصریح کرد : برای امروز که عرصه جنگ فرهنگی و اقتصادی و تعریف جدیدی از جنگ است نیز باید تفکر بسیجی پیاده شود.

لشکر بلوکی یادآور شد: شعار هفته بسیج " بسیج مظهر مردم سالاری دینی " است و برای این هفته در شهرستان بیش از 200 برنامه به دبیرخانه اعلام شده است که 70 برنامه شاخص که تجمع بزرگ بسیجیان به نام "شکوه مقاومت" مهمترین آنهاست در جدول این هفته آمده است.

qaboosnameh 2

در ادامه فرماندار ویژه گنبد نیز گفت: یکی از شاخص ترین و مهم ترین تصمیمات پس از انقلاب تشکیل بسیج بود که نتیجه این اقدام مهم را در هشت سال دفاع مقدس دیدیم.

عبدالقدیر کریمی با تاکید بر اینکه ادارات باید برنامه های شاخص و در خور شان شهرستان در ایام هفته بسیج داتشه باشند اضافه کرد: هفته بسیج نمادی برای تجدید میثاق با تفکر بسیج است و عملکرد ادارات باید پاسخگوی منظر عمومی مردم باشد.
وی برگزاری یادواره شهدای شهرستان را به عنوان یک برنامه محوری در هفته بسیج عنوان کرد و گفت: این برنامه 9 آذر ماه برگزار می شود .

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس نیز در ادامه در تشریح برنامه های ستاد هفته بسیج شهرستان اذعان کرد: برگزاری 10 یادواره، دیدار با امام جمعه، نشست های بصیرتی و روشنگری ، مشاوره حقوقی رایگان، ویزیت رایگان، برپایی نمایشگاه با عناوین دفاع مقدس، حجاب و فضای مجازی از دیگر برنامه های شاخص در این هفته است.

سیدعلی حسینی ادامه داد: برای اجرای هر چه بهتر برنامه های هفته بسیج 8 کمیته در ستاد تشکیل شده است که در بخش های فرهنگی و تبلیغات، کمیته پشتیبانی،کمیته روابط عمومی و رسانه، کمیته امنیت و ترافیک، کمیته ورزش و جوانان، کمیته بهداشت و درمان و کمیته بانوان فعالیت دارند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو