گروه : سیاسی /

شناسه: 5462

29 اسفند 1402 07:43

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس:  وحدت یک الزام برای مقابله با توطئه های دشمنان است

امام جمعه گنبدکاووس با تبریک فرارسیدن هفته وحدت و نیز با اشاره به توطئه ها و تلاش های دشمنان برای ایجاد اختلاف بین اقوام و مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد: وحدت یک الزام همیشگی برای مقابله با توطئه های دشمنان است که باید مورد توجه ملت ایران باشد.

 به گزارش قابوس نامه به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی روز جمعه درخطبه های این هفته نمازجمعه مردم گنبدکاووس، گفت: دشمنان انقلاب با طرق مختلف در داخل مرزها و از طریق ستون پنجم خود و یا در قالب جنگ های نیابتی و نیز تحریک کشورهای منطقه برای جنگ علیه ایران، به دنبال برهم زدن وحدت دربین ملت انقلابی ما هستند.
وی با تاکید بر ضرورت هوشیاری و آگاهی اقشار مختلف مردم در برابر توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان افزود: با توجه به تلاش های دشمنان، اهمیت توجه به وحدت از گذشته نیز بیشتر شده است.
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: اقشار مختلف مردم ایران بایستی براساس ملاک ها و مایه های وحدت از جمله نظام سیاسی، رهبری، وحدت ملی، هویت ایرانی، قانون اساسی، قرآن، محبت به اهل بیت پیامبر (ص) و عقل و معرفت برای تحکیم و تقویت وحدت تلاش کنند.
وی تصریح کرد: نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) که برترین بنده خداوند سبحان است، برای هدایت ما و وحدت مسلمانان زحمات زیادی کشیدند و همه ما درقبال زحمات ایشان و حفظ وحدت و برادری بین خود مسئول هستیم.
امام جمعه گنبدکاووس در بخش دیگری از خطبه های خود برضرورت ادامه کمک های مردمی برای زلزله زدگان غرب کشور تاکید و از گزارش 100 روزه رئیس جمهوری قدردانی کرد.
حجت الاسلام ترابی با انتقاد از حرکت ها و سخنان اخیر رئیس دولت های نهم و دهم مبنی بر پیگیری عدالت اجتماعی، افزود: این رفتارها آدرس غلط دادن و یک حرکت انحرافی روشن است.
وی همچنین با اشاره به شکست آمریکا در جنگ نیابتی و ایجاد گروهک های تروریستی و داعش گفت: اکنون این کشور سلطه گر به بهانه ایجاد موازنه قدرت درمنطقه خاورمیانه به دنبال تقویت برخی کشورهای منطقه و تحریک آنان به جنگ علیه ایران است.
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: امروز با شکست سیاست های آمریکا و آشفته شدن خواب هایش درمنطقه بر عزت و اقتدار امت اسلامی و در راس آن جمهوری اسلامی و رهبری آن افزوده شده است.
انتهای پیام /

نویسنده :

نظرات
آرشیو