گروه : سیاسی /

شناسه: 5565

29 اسفند 1402 08:35

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس: المان شهدای حماسه ۱۲ دی مردم گنبدکاووس احداث می‌شود

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه المان شهدای حماسه ۱۲ دی سال ۵۷ مردم گنبدکاووس احداث می‌شود، گفت: ۱۲ دی برای مردم و شهرستان گنبدکاووس یک ظرفیت است تا بتوان روز گنبدکاووس را هم در این روز نامگذاری کرد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم , عبدالقدیر کریمی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه های 9 و 12 دی اظهار داشت: 9 دی, نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی  است و نماد عزت, استقلال و بصیرت مردم است و ظرفیتی بود تا مردم ایران, تجدید بیعت با نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری داشته باشند.

وی تصریح کرد: در روز 9 دی, کشور در یک شرایطی قرار گرفت که سبب نگرانی جدی برای دلسوزان نظام و مقام معظم رهبری شد و مردم با حضور به‌موقع و تاریخ‌ساز و تاثیرگذار, اعلام کردند که در برابر آرمان‌های انقلاب و نظام و دفاع از آن تا پای جان ایستادند و همیشه در صحنه حضور دارند و از مقدسات دفاع خواهند کرد.

فرماندار ویژه گنبدکاووس تاکید کرد: هدایت و راهبری حکمیانه مقام معظم رهبری و درایت و تدبیر حکمیانه ایشان در آن روزها, سبب شد تا این فتنه نقش برآب شود و مدیریت زیبا ایشان, کشور را از آسیب‌های جدی محفوظ کرد.

کریمی یادآور شد: ما هم باید این روز را مهم دانسته و در این ایام با برگزاری برنامه های گسترده, و حضور فعال, به دشمنان ثابت کنیم که پشتیبان ولایت فقیه هستیم و برای چندمین بار این واقعیت را به اثبات برسانیم.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: در سطح شهرستان گنبدکاووس, فعالیت های زیادی در جهت ارزش‌گذاری شهدا صورت گرفته, اما المان شهدای 12 دی می‌تواند, این روز و قیام را برای گنبدکاووس شاخص کند و پیشنهاد می‌شود برای ساخت این المان از هنرمندان برجسته کمک شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو