گروه : سیاسی /

شناسه: 5566

29 اسفند 1402 11:11

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس: دبیرخانه دائمی حماسه ۱۲ دی مردم گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود


جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: تلاش داریم دبیرخانه دائمی حماسه ۱۲ دی ماه سال ۵۷ مردم شهرستان گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم , سید علی حسینی ظهر امروز در برنامه‌های هماهنگی 9 و 12 دی در شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: روز 9 دی, تجدید میثاق مردم با ولایت است و شعار محوری ما, تجلی دست قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی‌هاست و روز بصیرت نامگذاری شده و وظیفه ما تبیین این روز است.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: پیشنهاد می‌شود, روز 12 دی روز گنبدکاووس نامگذاری شود و المان شهدای این روز هم در گنبدکاووس ساخته و احداث شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گنبدکاووس هم اظهار داشت: با توجه به رشادت‌های جوانان گنبدکاووس در حماسه روز 12 دی ماه 57, تلاش داریم تا دبیرخانه دائمی 12 دی را متشکل از دستگاه‌های فرهنگی در گنبدکاووس راه‌اندازی کنیم.

محمود تمرتاش افزود: در این روز 7 نفر از جوانان غیور شهرستان به شهادت رسیدند و انتظار می‌رود بلواری به‌نام این شهدا نامگذاری و تمثال آنان در این بلوار نصب شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود, کورس سوارکاری پاییزه شهرستان در این ایام به یاد شهدای 12 دی و مسابقات ورزشی در سطح شهرستان در این ایام برای زنده نگه داشتن, شهدای این روز برگزار شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه اظهار داشت: برنامه محوری روز 9 دی ماه, از ساعت 9:30 تا 11 در مسجد قائمیه با سخنرانی سردار ملک, فرمانده تیپ یکم سپاه نینوا گلستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی فتحی افزود: در کنار این برنامه محوری, نشست‌های بصیرتی در دانشگاه‌ها, مدارس, حوزه علمیه و نشست با علما, به‌ویژه علماء اهل تسنن خواهیم داشت. یادواره شهدای 12 دی نیز در شب 12 دی در مسجد صاحب‌الزمان(عج) در محله ترک‌آباد برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو