گروه : سیاسی /

شناسه: 5598

29 اسفند 1402 13:49

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سرهنگ عین علی در گنبد کاووس : اگر در مسیر ولایت باشیم فتنه گران هیچ غلطی نمی توانند بکنند/ لزوم امر به معروف در جامعه

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت : چرا امر به معروف و نهی از منکر نمی کنیم ، چرا باید مجالس عروسی ما اینگونه باشد ؟ باید همه به همدیگر در محیط کار ، خانواده و ... تذکر بدهیم.

به گزارش قابوس نامه ؛ عبدالله عین علی جاشنین سپاه نینوا گلستان صبح امروز  30 آذرماه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گنبد کاووس گفت : وقتی انقلاب پیروز و دست اجانب از کشورکوتاه شد ، دشمن بیکار ننشست و جنگ هایی چون تحرکات منافقین ،جنگ هشت ساله ، تحرکات مرزی ، جنگ اقتصای ، علمی ، فرهنگی و جنگ های متعدد را طراحی کرد .

عین علی افزود : خوشبختانه در سالهای گذشته موشک های ما از نظر برد ، دقت ، سرعت و .. بهینه شد و امروز ما ابرقدرت صنایع موشکی دنیا هستیم ، این حرف من نیست ،حرف اندیشکده های آمریکایی است و سپاه است که اینها را در مقابل بازدارندگی دشمن توسعه داد و امروز شاهدیم که دشمن در منطقه سلاح مستقر می کند تا در برابر موشک های ما مواجهه کند .

وی تصریح کرد : تمامی 100 پایگاه نظامی آمریکا در اطراف ایران بی خاصیت شده و هیچ کاربردی ندارند و هزینه بی فایده می دهند البته هزینه این پایگاه ها از جیب کشورهای عربی می رود .

جاشنین سپاه نینوا گلستان به فریضه امر به معروف و نهی از منکر گریزی زد و گفت : یک کسی که روحیه انقلابی دارد باید امر به معروف و نهی از منکر کند چون از واجبات دینی ماست اما قبول کنیم همه ما در این زمینه ضعیف عمل کردیم ، چرا امر به معروف و نهی از منکر نمی کنیم ، چرا باید مجالس عروسی ما اینگونه باشد ؟ باید همه به همدیگر در محیط کار ، خانواده و ... تذکر بدهیم ، امام حسین (ع) بخاطر امر به معروف نهی از مکرش هید شد و غفلت ها در این خصوص زیاد است .

سرهنگ عین علی به بازسازی مناطق زلزله زده توسط سپاه اشاره کرد و بیان داشت : سپاه در مناطق زلزله زده روستاها را بین 32 استان تقسیم کرد و گلستان 9 روستا و 323 خانوار و 1662 نفر را به عهده گرفت و از همان ابتدا قرارگاه تاکتیکی سپاه نینوا در منطقه مستقر شد و الان هم فعال است و در امر امداد رسانی ، خدمات رسانی ، آواربرداری و بحث ایجاد سکوهای استقرار موقت برای تونل و نصب کانکس که 80 درصد کار تا بحال پیش رفته است .

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به ایام الله 9 دی گفت : هیچ کس نمی تواند 9 دی را نفی کند یا نادیده بگیرد چون اقداماتی که در فتنه 88 رخ داد براندازی بود که محصول فکری آمریکا ، اسراییل و روباه مکار انگلیس بود و از طرفی نمی توان نقش غافلین داخلی را نادیده گرفت .

عین علی اضافه کرد : از ان طرف نقش مردم با بصیرت و رهبری داهیانه انقلاب هم فراموش نشدنی است و هیچ کس نمی تواند تاریخ را عوض کند .

وی بیان داشت : 9 دی سال به سال قوی تر تبیین می شود چون مردم بصیرند و غافل نیستند و انهایی که سعی دارند مسیر مردم را عوض کنند آب در هاون می کویند و اگر چه برخی اوقات شیطنت هایی می کنند اما مردم گوش به فرمان رهبر هستند و به دنبال خار وخاشاک ها نمی روند .

جاشنین سپاه نینوا گلستان گفت : اگر در مسیر درست باشیم مطمئنا پیروزیم و نه فتنه گر داخلی و نه طراح خارجی ، هیچ غلطی نمی توانند بکنند .

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات علی لشکر بلوکی فرمانده سابق سپاه گنبد کاووس تجلیل و قدردانی و  سید علی حسینی به عنوان سرپرست سپاه گنبد معارفه شد.

انتهای پیام /

نویسنده :

نظرات
آرشیو