گروه : سیاسی /

شناسه: 5863

29 اسفند 1402 09:20

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گنبدکاووس: دهه فجر تجلی گاه معیارهای اصلی انقلاب اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گنبدکاووس، دهه فجر را شناسنامه انقلاب اسلامی خواند و گفت: دهه مبارک فجر تجلی گاه همدلی و وحدت ملت، ایثار و شهادت و ولایتمداری مردم ایران است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از پاسرو ؛ حجت الاسلام موسی فتحی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس در نشست خبری با گروه رسانه ای فجر گلستان گفت: انقلاب ما یک شناسنامه بنام دهه فجر دارد و این شناسنامه باید حفظ شود چرا که در آن تجلی گاه هایی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: دهه فجر تجلی نمایش قدرت اسلام و ملت ایران در برابر استکبار جهانی است، تجلی همدلی و وحدت ملت ایران در برابر کفر جهانی است، دهه فجر تجلی گاه ایثار و شهادت و از خودگذشتگی و تجلی گاه ولایتمداری ملت ایران است که توانست با این معیارها در مقابل استکبار جهانی بایستد و مقاومت و مبارزه کند.

حجت الاسلام فتحی تأکید کرد: این شناسنامه باید حفظ شود، این قدرت باید حفظ شود و نکته مهم در حفظ این حرکت الهی زنده نگه داشتن دهه فجر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس انقلاب اسلامی را انقلابی مردمی خواند و افزود: مردم ما در سراسر کشور در این دهه، برنامه هایی را جهت تجدید میثاق با تمامی تجلی گاه های نظام آغاز می کنند.

وی تصریح کرد: گنبدکاووس با وجود اقوام و دو مذهب رسمی برنامه های متنوع و گسترده تری نسبت به سال گذشته تدارک دیده است که برنامه هایی نظیر بزرگداشت شهدا، دیدار با خانواده جانبازان و ایثارگران، غبارروبی گلزار شهدا، برنامه های ورزشی و هنری و همایش ها و نشست های بصیرتی و آموزشی از جمله آن هاست.

حجت الاسلام فتحی مساجد را سنگر اصلی ملت ایران خواند و گفت: امسال در دهه فجر در تمام مساجد در 10 شب وصیت نامه شهدای عزیز قرائت می شود چرا که هر چه داریم از شهداست و انقلاب و نظام ما با خون آن ها بیمه شده است.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر و آتش زدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بدست آشوبگران، متذکر شد: امسال با توجه به اغتشاشات اخیر بر سر درب هر مغازه، مدارس و ادارات پرچم نظام را برافراشته خواهیم کرد و نشان خواهیم داد و با تمام وجود از هویت و پرچم و نظام خود دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو