گروه : سیاسی /

شناسه: 5981

29 اسفند 1402 08:04

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

نماینده مردم گنبدکاووس: مردم در 22 بهمن نشان می دهند که انقلاب خود را با هیچ چیز عوض نخواهند کرد

نماینده مردم گنبدکاووس گفت: مردم با حضور محکم در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهند داد که مردم انقلاب خود را با هیچ چیز عوض نخواهند کرد.

به گزارش قابوس نامه، قرجه طیار با بیان این مطلب، ضمن دعوت از همه آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و تبریک فرارسیدن این ایام، افزود: این روز را به مردم که صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستندتبریک می گویم، مستحضرید که انقلاب اسلامی برگرفته از راهنمایی ها و ارشادهای حضرت امام(ره) و اراده مردم برای سرنگونی رژیم منحوس پهلوی است، که الحمدالله انقلاب اسلامی ، انقلاب مظلومان و پابرهنگان علیه مستکبرین و جنایتکاران بوده است و امروز در تاریخ بی نظیر است.
وی در ادامه تصریح کرد:به اینکه به عنوان نماینده مردم گنبدکاووس از مردم می خواهم که با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان از جمله استکبار جهانی بزنند.
طیار با اشاره به اینکه روز 22 بهمن ماه امسال نسبت به سالهای گذشته از شرایط متفاوت تری برخوردار است، گفت: باتوجه به شیطنت هایی که کشورهای دیگر و استکبار جهانی علیه کشور ما انجام می دهد؛ امسال وظیفه مردم بیش از گذشته است، مردم با حضور محکم خود بار دیگر نشان می دهند که پای ارزش های انقلاب اسلامی و فرمایشات رهبر معظم انقلاب هستند و انقلابشان را با هیچ چیز عوض نخواهند کرد.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو