گروه : سیاسی /

شناسه: 7459

29 اسفند 1402 09:02

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: باید حضور مسئولین در مقابله با هجوم روانی دشمن احساس شود

امام جمعه گنبدکاووس گفت: تامین امنیت روانی مردم در کنار حل مشکلات معیشتی باید از اولویت کار مسئولین باشد و در مقابله با هجوم روانی دشمن باید مردم حضور مسئولین را در کنار خود احساس کنند.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام محمود ترابی در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس با عنوان این مطلب اذعان کرد: گاهی به دلیل اینکه در تهاجمات دشمن ، هیچ اثرگذاری از سوی روسای سه قوه احساس نمی شود، مردم احساس می کنند بزرگتری در منطقه نیست و این یعنی جنگیدن بدون لباس رزم!

وی تاکید کرد در کنار رزمایش های آمادگی که نیروهای مسلح در حال انجام آن هستند مسئولین نیز باید در این مقطع با توجه به حساسیت های دفاع مقدس اقتصادی، حضور پررنگ و اثرگذار داشته باشند.

حجت الاسلام حضور مسئول در کنار و بین مردم را دلگرمی و مایۀ امید آنها عنوان کرد و افزود: سفر نمایندگان مجلس و مسئولین کشوری به شهرستان یک حرکت خوب و حامل پیام دغدغه مندی مسئولین نسبت به مسائل مردم است و این مسئله باید به ویژه از سوی مسئولین منطقه تقویت شود.

امام جمعه گنبدکاووس در بخش دیگری از سخنانش به حرکت عظیم حج اشاره کرد و گفت: حج به عنوان ترکیبی از عبادات باید محکم کنندۀ پایه های دین باشد و اگر صوری برگزار شود قطعا این اثرگذاری را نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: این بدان معناست که عبادت تنها به ذکر گفتن نیست و در حج به عنوان یک جهاد ، سختی کشیدن و صبر کردن خود عبادت است.

ترابی همچنین با اشاره به ارتقاء مدیریت حج در عربستان اذعان کرد: بعد از سال ها و پس از اولتیماتوم رهبر معظم انقلاب امسال شاهد برخورد کاملا متفاوت در عربستان بودیم و مدیریت گذشته اصلاح شده است که امیدواریم با توجه به سخنان آقای قاضی عسگر با حل مشکل شرکت های واسطه در کشور ثالث ، بزودی شاهد اعزام زائر به حج عمره نیز باشیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر یک مدیریت انقلابی در حج حاکم باشد بهترین راه حل ها و تصمیمات ، تغییر و تحولات را می توانیم در آنجا داشته باشیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو