شناسه: 3989

10 فروردین 1403 19:50

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

طرح"شهید شناسی" ابتکاری نو برای مدارس؛ دانش آموزان گنبدی پای کلاس درس شهیدان نشستند+تصاویر

برگزاری ابتکاری کلاس شهید شناسی فرصتی است تا دانش آموزان با شهدای شهر و منطقه خود آشنا می شوند.

به گزارش قابوس نامه، برای اولین بار با هدف آشنایی دانش آموزان با مقوله ایثار و شهادت، کلاس شهید شناسی به همت انجمن دوستداران کتاب مهرگنبدکاووس در مدرسه بیک زاده برپا شد  تا دانش آموزان فراموش نکنند امروز به برکت شهیدانی در این سرزمین در آرامش و امنیت درس می خوانند که از جان و فرزندان و زندگی خود گذشتند.
سید علی کریمیان نائب رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه بیک زاده در خصوص این طرح می گوید:هدف از این طرح آشنایی دانش آموزان با ایثارگری شهیدان است و اولویت با شناساندن شهدای دانش آموز و معلم در این طرح می باشد.

qaboosanmeh 1
کریمیان در خصوص نحوه اجرا افزود: کتاب یا خلاصه ای از زندگی یکی از شهدا را انتخاب نموده و توسط یکی از دانش آموزان یا معلمین در مدت 5 تا 10 دقیقه قرائت می گردد و در پایان با طرح سوالی از متن قرائت شده  به پاسخ دهندگان سوال جوایزی اهدا می شود.
نائب رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه بیک زاده در پایان گفت: امیدوارم این طرح در مدارس سراسر کشور اجرایی شود تا توانسته باشیم حداقل وظیفه را در خصوص شناساندن شهدایمان به نسل جدید باشیم.
گفتنی است این روزها خیلی از محافل در خصوص امضا و اجرای سند 2030 گفته می شود و این سند به عنوان یک طرح جدا از مبانی اسلامی مطرح است، توجه ویژه مسئولین را می طلبد تا در مواضع خود راسخ تر باشند و در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کنند، مصداق این کلاس ها می تواند ما را به انقلاب و مسیرش نزدیک تر کند تا مسائلی مانند سند 2030.

qaboosanmeh 1

qaboosanmeh 1

qaboosanmeh 1

qaboosanmeh 1

qaboosanmeh 1

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو