شناسه: 5871

29 اسفند 1402 09:54

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

جشن نوروزگاه در محوطه برج قابوس برگزار می‌شود

رئیس میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری شهرستان گنبدکاووس گفت: جشن نوروزگاه امسال در محوطه برج قابوس برگزار می‌شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم, امیر علی گل چشمه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در نوروز سال گذشته, مسافران زیادی از اماکن مختلف شهرستان گنبدکاووس بازدید کرده و بیش از 67 هزارو 517 نفر در این شهر اسکان یافتند.

وی افزود: در نوروز سال گذشته, 24 هزارو 651 نفر از برج قابوس, 559 نفر از موزه فرش, 4 هزارو 36 نفر از شهر تاریخی جرجان,41 هزار و 200 نفر از بقعه دانشمند و 64 هزار و 200 نفر از امامزاده یحیی ابن زید( ع) بازدید کردند.

رئیس اداره میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری شهرستان گنبدکاووس افزود: نمازخانه برج قابوس در ضلع شرقی این برج با امکانات مناسب ساخته شده و سرویس‌های بهداشتی تا پایان هفته آینده سپتینگ خواهند شد, تا بتوانیم شرایط خوبی را برای مسافران ایجاد کنیم.

گل چشمه تصریح کرد: قرار است جشن نوروزگاه در محوطه برج قابوس برگزار شود و سفره هفت‌سین با کمک شهرداری در میدان امام علی (ع) برپا می‌شود, ضمن اینکه اتوبوس های گردشگری مانند سال‌های گذشته به مسافران خدمات خواهند داد.

رئیس اداره میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: با همکاری راه و شهرسازی, پس از 38 سال تابلوهایی برای معرفی شهرستان گنبدکاووس نصب خواهد شد که, 6 تابلو از محدوده نوکنده از سمت غرب, کیلومتر 135 و از سمت شرق از جنگل گلستان تا مرکزیت گنبدکاووس واقع در میدان امام علی(ع) نصب خواهد شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه اظهار داشت: وجود متکدیان در سطح شهر در ایام نوروز برای تردد مسافران خوشایند نیست و ما در تلاش هستیم تا این متکدیان را ساماندهی کنیم.

محمدرضا فشایی افزود: 12 متکدی را ساماندهی کردیم, اما نیاز است در کنار بهزیستی, اعضاء کمیته‌های دیگر نیز حضور و همکاری داشته باشند و حداقل در مشکلات و نیازهای مالی ما را کمک و یاری کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: چند شب گذشته, متکدی از روستای قره‌چشمه مینودشت, تصادف کرده و به کما رفته و یک فرزند 4 ساله وی به بهزیستی واگذار شده است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو