شناسه: 6635

29 اسفند 1402 14:23

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

"طرح علمدار" در شهرستان گنبدکاووس اجرا می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گنبدکاووس گفت: به مناسبت روز جانباز و در راستای "طرح علمدار" عیادت و دلجویی از جانبازان و خانواده‌های آنان, با حضور مسئولان و فرماندار ویژه شهرستان اجرا شد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم , محمود تمرتاش  در دیدار مسئولان با خانواده جانبازان در گنبدکاووس اظهار داشت: در سالروز تولد حضرت ابوالفضل عباس( ع) و روز جانبار, فرماندار ویژه, ائمه جمعه شیعه و سنی و دیگر مسئولان شهرستان گنبدکاووس, با جانبازان بالای 50 درصد دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: امروز به مناسبت روز جانباز و در راستای "طرح علمدار" عیادت و دلجویی از جانبازان و خانواده‌های آنان, با حضور مسئولان و فرماندار ویژه شهرستان با چند جانباز دیدار کردیم.

وی افزود: جانبازانی که امروز به عیادت آنها رفتیم, حسین قلی ایمانی, جانباز 55 درصد که از ناحیه چشم راست, به درجه جانبازی رسیده و اعزامی از طرف سپاه بوده, که در سال 60 در منطقه سرپل ذهاب جانباز می‌شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: بهرام‌قلی قلی‌زاده, جانباز 70 درصد از ناحیه دو دست و چشم که نابینا هستند و در سال 67 اعزامی از ارتش در منطقه سردشت جانباز شدند.

تمرتاش تاکید کرد: علی حجتی نیز یکی دیگر از جانبازان 70 درصدی است که در کارون آبادان ,پای چپ خود را فدای نظام جمهوری اسلامی کردند و علی آقایی که ایشان نیز از ناحیه پای راست جانباز شده و پای خود را از دست داده و جانباز 70 درصدی است, دیدار و تجلیل شد.

آخوند عبدالباسط نوریزاد, امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس هم در این دیدار اظهار داشت: رزمندگان اسلام, 8 سال از انقلاب اسلامی دفاع کردند و در این راه, یا شهید و یا جانباز و آزاده شدند و همه اینها در راستای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران, انقلاب و اسلام بود.

وی افزود: زحمات شما به مانند عمل صالح در پیشگاه خداوند مورد قبول واقع خواهد شد و به شفاعت پیامبر و ائمه اطهار(ع) خواهد رسید.

حجت الاسلام محمود ترابی, امام جمعه اهل شیعه شهرستان گنبدکاووس نیز در این مراسم اظهار داشت: همسران جانبازان, فداکاران گمنامی هستند که سالها برای این عزیزان زحمت می‌کشند و در هیچ جا صحبت و تجلیلی از آنها نمی‌شود.

وی افزود: آنچه که در مصاف نابرابر با دشمن, سبب پیروزی می‌شود و کمبود امکانات را جبران می‌کند, ایثار و فداکاری‌هایی است که شما جانبازان و شهدا از خود نشان دادید.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو