شناسه: 7443

29 اسفند 1402 10:34

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس اداره کتابخانه های عمومی گنبدکاووس: 400 نسخه کتاب در مراسم گلریزان به کتابخانه اهدا شد+ عکس

در مراسم گلریزان کتاب که به همت کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت هفته دولت با حضور فرماندار ویژه گنبد و جمعی از مسئولین شهرستان در کتابخانه مختومقلی فراغی گنبدکاووس برگزار شد 400 نسخه کتاب اهدا شد.

به گزارش قابوس نامه، زهرا نقی نسب گفت: فرماندار ویژه گنبدکاووس با اهدای بالغ بر 250 جلد کتاب در این گلریزان شرکت کرد.

وی هدف از برگزاری این مراسم را تشویق و ترغیب مردم به اهدای کتاب های خوانده شده به کتابخانه های عمومی ، رویکرد جان گرفتن دوباره این کتاب ها، ایجاد بستر و زمینه مناسب بهره وری افراد از کتاب های یکدیگر ، تسهیل و دسترسی دیگر اعضاء جامعه به کتاب و غنی سازی منابع کتابخانه های شهری و روستایی عنوان کرد.

qaboosnameh 3

نقی نسب خاطر نشان کرد: گلریزان کتاب در طی سال و در چند نوبت برگزار خواهد شد و کسانیکه که مایل به اهداء کتاب هستند می توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی شهرستان برای شرکت در این گلریزان اقدام کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این مراسم با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گفت: باید فرزندانمان را از کودکی با این فرهنگ آشنا کنیم.

qaboosnameh 4

عبدالقدیر کریمی به همه شهروندان به ویژه مدیران ادارات و نهادها خواست تا با اهداء کتاب های بلا استفادۀ خود در منزل و ادارات  در این حرکت فرهنگی سهیم شوند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو