شناسه: 7448

29 اسفند 1402 07:26

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

در کانون پروش فکری گنبد2 برگزار شد؛  گفتمان هم اندیشی نوجوان، خلاقیت در تولید ملی

گفتمان هم اندیشی، خلاقیت در تولید ملی با حضور دختران نوجوان و مادران ، در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری گنبد2 برگزار شد.

به گزارش قابوس نامه، مدیر کانون پرورش فکری گنبد 2 در این رابطه گفت: این گفتمان در راستای تقویت گرایش نوجوانان به عملگرایی با حضور دکتر بصیری مشاور و کارشناس صدا و سیما به مناسبت هفته دولت برگزار شده است.

سمیه محمدی با تاکید بر ضرورت تغییر رویکرد دانش آموزان که عموما به سمت گرفتن مدرک گرایش دارند ، اذعان کرد: هدف این کارگاه ها آگاه سازی نوجوان و خانوادۀ آنها نسبت به دیگر ابعاد زندگی به ویژه در حوزه پرورشی و توجه به توانمندی های واقعی آنان است.

وی افزود: در این کارگاهها که در طول سال در چند نوبت برگزار خواهد شد، سعی می شود با تقویت روحیه خودباوری و توجه به نقاط مثبت زندگی به نوجوانان در اتخاذ تصمیم درست و ایجاد یک زندگی همراه با رضایتمندی کمک شود.

محمدی ادامه داد: توجه صرف به یک وجه از زندگی باعث می شود نوجوان نتواند راههای بیشتری را در مسیر زندگی خود متصور شود و عدم شناخت از خود موجب می شود آنطور که باید توانمندی های خود را نشناسد و جهت دهی  و مدیریت در راستای بهره بری بیشتر از آن را از نوجوان سلب می کند.

وی کلیه برنامه های کانون را با محوریت تقویت روحیه خلاق کودکان و نوجوانان عنوان کرد و خاطر نشان کرد: این رویکرد در تمام دوره ها و کلاس هایی که در کانون برگزار می شو مدنظر قرار می گیرد تا به قرار گرفتن استعداد آنها در مسیر درست کمک کند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو