گروه : مذهبی /

شناسه: 1612

10 فروردین 1403 10:19

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس: طرح لبیک یا رسول الله(ص) در شهرستان گنبدکاووس اجرا شد

رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس گفت: مردم نیکوکار شهرستان گنبدکاووس در طرح لبیک یا رسول الله(ص) ۱۵۹ میلیون ریال برای تکمیل گنبد جدید امام حسین(ع) و ساخت صحن حضرت زهرا (س) اهدا کردند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم، رمضانعلی خالقی اظهار کرد: مردم نیکوکار شهرستان گنبدکاووس در طرح لبیک یا رسول الله ویژه ماه محرم، 159 میلیون ریال برای مشارکت در خرید 6 عدد خشت طلای گنبد جدید امام حسین (ع) و ساخت صحن حضرت زهرا (س) اهدا کردند.

وی افزود: یک دانش آموز دختر از محل پس‌انداز هفتگی خود یک میلیون ریال برای مشارکت در اسکان و تغذیه زائرین اربعین با ستاد اهدا کرد.

رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: همچنین 135 میلیون و 155 هزار ریال نذورات نقدی و غیر نقدی خود را برای پشتیبانی و مشارکت در اسکان و تغذیه زائرین پیاده اربعین حسینی توسط مردم گنبدکاووس جمع‌آوری شد.

خالقی اظهار داشت: اتاق اصناف و اتحادیه‌های تابعه هم 500 میلیون ریال برای مشارکت در پذیرایی و اسکان زائرین اهدا کردند و بازاریان به برکت مشارکت‌شان در فیض پذیرائی مفتخر به دریافت تربت ویژه سیدالشهدا(ع) خواهند شد.

رئیس ستاد عتبات و عالیات گنبدکاووس تصریح کرد: یگان 60 زرهی عمار یاسر گنبدکاووس و کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان هر یک 21 میلیون و 500 هزار ریال برای خرید 2 خشت طلای گنبدکاووس جدید بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) اهدا کردند.

وی اظهار کرد: بستگان مرحومه مدینه سنچولی هم 51 میلیون و 500 هزار ریال برای خرید یک خشت طلای گنبدکاووس بارگاه امام حسین (ع) و ساخت یک‌ متراژ صحن شبستان حضرت زهرا (س) در پروژه توسعه حرم مطهر حضرت علی (ع) را پرداخت کردند.

رئیس ستاد عتبات و عالیات گنبدکاووس تصریح کرد: 2 تخته فرش، یک چادر گروهی 8 نفره و نذورات نقدی و مایحتاج اسکان و تغذیه برای زائرین اربعین توسط اهالی یک روستا در شهرستان گنبدکاوس از دیگر کمک‌های مردم این شهرستان است.

وی افزود: در 6 ماه نخست امسال مردم شهرستان گنبدکاووس، یک میلیارد و 74 میلیون و 657 هزار و 500 ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: از این میزان کمک، 774 میلیون و 287 هزار و 500 ریال کمک نقدی بوده است.

خالقی گفت: این ستاد در مراسم‌های معنوی مانند کرسی تلاوت قرآن، یادواره شهدا و مراسم‌های مذهبی در مساجد، تکایا و هیئت شرکت کرده و با تشریح روند بازسازی عتبات عالیات و بردن پرچم‌های حرم‌های مطهر حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) در این مراسم‌های شرایط مشارکت مردم برای سهیم شدن در این امر معنوی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو