گروه : مذهبی /

شناسه: 1909

10 فروردین 1403 10:42

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

هدف شهداء پیروی از ولایت فقیه است؛برخی می خواهند تحریفش کنند/تصاویر

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: شهدا دروصیت نامه خودشان به همه ما می گویند که امام(ه) تنها نگذارید، امروز هم شاهد هستیم که  پشتیبانی از ولایت فقیه، باعث عزت کشور ما شده است.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام جعفر رعایتی با بیان این مطلب در یادوراه محله گردان مرزی در مسجد قائم آل محمد(ص) گنبدکاووس، افزود: مقام معظم رهبری در جمع مردم اصفهان فرمود:" وصیت نامه امام(ره)  را بخوانید"، برای این است که برخی امروز امام را می خواهند بگونه دیگری نمایش دهند و هدف شهدا را تحریف کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه امام حسین(ع) چراغ هدایت است، همه ی ائمه ی ما نور واحد هستند، همه یک نور هستند و یک حقیقت هستند، خداوند در وجود امام حسین(ع) برکتی گذاشته است که ما را از غرف شدن نجات می دهد.

qaboos1 12
وی در ادامه  شمع وجود امام حسین(ع) را جاودانه و همیشگی دانست و گفت: شمع وجود امام همیشه روشن است و ما از روشنی او استفاده می کنیم، برای این است که می گویند چراغ هدایت  است.
حجت الاسلام جعفر رعایتی با اشاره به آیه قرآن مبنی بر اینکه شهدا زنده اند، تصریح کرد:اصل زنده بودن این است که خون شهدا در وجود ما اثر خودش را می گذارد و ظاهر این آیه این است که شهدا ما را می بینند و آنها حی و ناظرند.
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان خاطره ای از کرامتهای شهدا پس از مرگ آنها به مادرانشان، افزود: بعضی وقتها، بعضی افراد  فراموش می کنند که شهدا ناظر و زنده اند.
وی با مطرح کردن این سوال که ما برای چه در یادواره شهدا شرکت می کنیم؟ تصریح کرد:بعضی امام حسین(ع) را شهید کردند گفتتند تمام شد، امروز هم بعضی ها در این مملکت گفتند آنچه که امام فرموده، به موزه تاریخ می رود، ولی امام(ره)  فرمود: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند کند.
حجت الاسلام رعایتی با اشاره به ترس و وحشت سربازان آمریکایی در برخورد پاسداران دریایی ایران، گفت: رزمندگان ما برای دفاع از کشورمان میلیمتری حساب می کنند، نه کیلومتری، امروز هم داعش تمام تلاشش این است که گوشه  کوچک به ما ضربه بزند ولی راه شهدا راه ولایت است، و زمینه ظهور امام زمان(عج) است.

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1ساانتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو