گروه : مذهبی /

شناسه: 1911

10 فروردین 1403 01:45

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

دلهای خانواده شهداء را با شایعات نرنجانید

جانباز مدافع حرم در گنبدکاووس گفت:چه طور دلتان می آید که برخی اینگونه حرف می زنند که به خانواده شهداء مدافع حرم پول می دهند؟ با شایعات و حرفهای خود دلهای خانواده های شهدا را نرنجانید.

به گزارش قابوس نامه،مهدی رعایتی با بیان این مطلب در یادواره 12 شهید دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان گنبدکاووس، افزود:این مسائل کار دشمنان است که چند جوان ایرانی که به دنبال مدافع حرم شدن هستند را از راه به در کنند و آنها که عاشقانه دوست دارند کلنا عباسک زینب باشند را ضعیف کنند.
وی در ادامه بر ضرورت شناخت دشمن در ایجاد شایعات برای خانواده های شهداء و رزمندگان مدافع حرم تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه گاهی وقتها در بین جوانان سوال می شود که چرا ما به سوریه می رویم؟ گفت: مرزهای ما  یعنی منافع مادی و معنوی، که رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر خود فرمودند: "اگر مدافعان حرم نبودند باید با در کرمانشاه با داعش می جنگیدیم".
جانباز مدافع حرم با بیان اینکه اگر بچه های ایران به عنوان سمبل فرماندهی و هدایت در سوریه نباشد، کار از پیش نمی رود، تصریح کرد:به گفته فرماندهان اگر رزمندگان ایرانی نبودند، کمتر از یک ماه سوریه از دست می رفت و نگاه بعدی آن برگشت به سوی ما بود.

qaboos1 1
مهدی رعایتی با تاکید بر اهمیت مدافع حریم شدن در جنگ نرم امروز دشمن، گفت:ان شالله توفیق شود تا همه مدافع حرم شویم ولی مدافع حریم بالاتر از مدافع حرم است،دانشجویان باید مینهای فرهنگی و اخلاقی را پاکسازی کنند، پاکسازی فقط در میدان جنگ نیست.
وی در ادامه افزود: دشمنان در سوریه و کشورهای اسلامی همه جوره سرمایه گذاری کرده اند،دانشجویان آموزشهای نظامی را نیز نباید فراموش کنند، با اینکه کارهای شما فرهنگی و علمی است ولی آموزش نظامی نیاز است برای دفاع از کشور.


این رزمنده مدافع حرم با تاکید بر اینکه در جنگ سوریه شناخت و بصیرت بسیار مهم است،خاطر نشان کرد: 200 نفر از رزمندگان در مقابل 600 نفر از داعشی ها قرار داشتند که از جمعیت ما 3 نفر شهیدالوانی و زبرجدی و یکی از شهدای مدافع حرم افغان در حمله داعشی ها برای شکست محاصره حلب به شهادت رسیدند و آنها 50 الی 60 نفر کشته می شوند.
وی در پایان گفت: دو شهر در کنار حلب دو سال در محاصره است که مردم آنجا با ریشه گیاهان زندگی می کنند، از سویی ترکیه ای ها با انداختن غذاهای مسموم به مردم آنجا صدمه زدند، مردم در حلب سپر انسانی داعش شده اند، جوری حلب را تخریب کردند که باید دوباره آن را بسازنند.

یادواره 12 شهید دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان گنبدکاووس برگزار شد که حجت الاسلام میرعلی اکبری نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.

 qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو