گروه : مذهبی /

شناسه: 1916

29 فروردین 1403 03:31

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

یاد و خاطره شهدای بهارستان گنبد در یادواره ای به نام شهدا/ تصاویر

یادواره 18 شهید شهرک بهارستان گنبدکاووس با حضور گرم و پرشور مردم ولایت مدار و دوستدار شهدای این محله در مسجد امیرالمومنین(ع) برگزار شد.

به گزارش قابوس نامه، امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم باطرح این سوال که برای چه مجلس شهدا می گیریم؟ گفت: ما به دنبال تحول آفرینی در خود و مردم هستیم، اینجا جمع شده ایم تا از شهدا کسب نور کنیم و از همنشینی با شهداء خودمان عوض شویم.
حجت الاسلام محمود ترابی با بیان اینکه اسلام برای تغییر ٱمده است تا ٱدم ها عوض شوند، افزود:  شهداء مشتاق رفتن و فداکاری بودند و ما آمده ایم اینجا تا بتوانیم آن رفتارها  را زنده و تکرار کنیم.

QABOOS1 14
وی در ادامه با اشاره به نقش تحول ٱفرینی ایثار و فرهنگ شهادت، تصریح کرد: شهداء آمده اند تغییر را در ما ایجاد کنند، تا از بین این جمعیت برای دفاع از دین خود حرکت کند.
امام جمعه گنبدکاووس با نقش مهم اربعین در تحول انسانها، گفت: پیاده روی اربعین باعث می شود تا ٱدم از زمین گیر شدن نجات پیدا کند، خودش را فدا کند و از زمین کنده شود.
حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه یکی از خصوصیات شهداء، اجابت به موقع و به وقت در دفاع از رهبر و انقلاب است، بر اهمیت حفظ مجالس شهداء و برگزاری یادواره ها تاکید کرد.
در پایان این مراسم از 18 خانواده شهید محله بهارستان تجلیل و تقدیر شد.
اسامی شهداء محله بهارستان
حسین سوری، علیرضا صوفی، محمد شمس، رحیم آبسواران، رضا سرگزی، ابوالقاسم عرب گلو، حسن دشتی، محمد اصغری، احمد مهربانی، مهدی داوری، عابدین فراهی، غلامعلی تولی، رمضان سنچولی، علامرضا صادقی مقدم، عباسعلی قاسمی، محسن بارانی،حسین اشرفی، حسن صوفی و محمد رضا دادی


QABOOS1 1

QABOOS1 1

QABOOS1 1

QABOOS1 1

QABOOS1 1

QABOOS1 1

QABOOS1 1

QABOOS1 1

QABOOS1 1

QABOOS1 1

QABOOS1 1

QABOOS1 1

QABOOS1 1

QABOOS1 1

QABOOS1 1

QABOOS1 1

QABOOS1 1

 انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو