گروه : مذهبی /

شناسه: 3061

10 فروردین 1403 13:40

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه رامیان: زهرا(س) نور و مرکز کرامت است

امام جمعه رامیان درمراسم عزاداری ایام فاطمیه در گنبدکاووس گفت: زهرا(س) نور و مرکز کرامت است، با عنایت الهی و نام مبارک فاطمه(س) کرامت ها نمایش می دهد.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام حسین طاهری با بیان این مطلب در مراسم عزاداری ایام فاطمیه در مسجد عسگریه گنبدکاووس، افزود: اینکه همجواری با مکتب اهل بیت(ع) مانند زندگی کردن در بهشت است،به یقین عاقبت بخیری انسان در قرارگیری در راه اسلام و مکتب اهل بیت(ع) است که امروز باید شکر کنیم در دنیای پر پیچ وتاب دنیا، حق و حقیقت برای ما شناخته شده است.
وی با بیان اینکه توسل های ما وسیله هدایت و ارشاد و سعادت ما را در آخرت رقم خواهد زد، افزود: اهل بیت(ع) آمدند تا بهشت را به ما نشان دهند و لطف و محبت آنها به همه انسانها بود.
qaboosnameh 3
امام جمعه رامیان در مراسم عزاداری فاطمیه(س) در مسجد عسگریه گنبدکاووس گفت: امروز فرهنگ فاطمی با عنایت خداوند، کرامت و نور زهرا(س) دنیا را فرا گرفته است و ما هم باید سعی کنیم بر این محبت و عشق را بین یکدیگر تقویت کنیم..
حجت الاسلام طاهری با تاکید بر ضرورت وحدت و یکدلی مسلمانان، تصریح کرد: مسلمانان با یکدلی و یکرنگی،قدر نعمت ولایت فقیه را بدانند و نماز که نماد وحدت و توحید ماست را قدر بدانند.
گفتنی است این مراسم به همت هیئت رزمندگان اسلام شهرستان گنبدکاووس در مسجد عسگریه این شهرستان برگزار شد.
qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو