گروه : مذهبی /

شناسه: 5771

29 اسفند 1402 13:45

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

طرح جامع امامزاده یحیی‌بن زید(ع) گنبدکاووس اجرا می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اجرای طرح جامع امامزاده یحیی‌بن زید(ع) گفت: پروژه‌های عمرانی امامزاده یحیی‌بن زید(ع) شهرستان گنبدکاووس شتاب بیشتری گرفته و در حال انجام است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم, حجت‌الاسلام نصرالله جعفری ظهر امروز در مراسم آئین غبارروبی امامزاده یحیی‌بن زید(ع) شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: نخستین پروژه مهم این امامزاده, ساخت و احداث سرویس بهداشتی و وضوخانه بود و خوشبختانه این پروژه عظیم با بهترین امکانات به‌روز ساخته شده و به‌نحوی طراحی شده که اهل تسنن هم بتوانند از این وضوخانه استفاده کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس افزود: در تلاش هستیم تا پارک امامزاده یحیی‌بن زید(ع) را برای رفاه حال مسافرین تا عید نوروز مهیا کنیم تا مسافرین و زوار از این فضا استفاده کنند.

‌جعفری تصریح کرد: تسطیح, مرمت و زیباسازی صحن‌های غربی و شرقی به اتمام رسیده و در حال حاضر شبستان ضلع غربی در حال کاشی‌کاری می‌باشد که در آینده نزدیک به اتمام خواهد رسید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس تأکید کرد: با توجه به اینکه طرح جامع امامزاده یحیی‌بن زید(ع) از ضلع شرقی توسعه خواهد یافت, با نظرات کارشناسی, ضلع شرقی در حال زیباسازی است.

‌جعفری یادآور شد: قرار است درمانگاه تخصصی دائمی در این امامزاده احداث شود, که در حال حاضر, یک اتاق به‌عنوان ویزیت بیماران و درمانگاه موقت توسط یکی از خیران افتتاح شده و روزهای پنج‌شنبه به‌صورت رایگان بیماران را ویزیت می‌کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس گفت: در این امامزاده, پایگاه مقاومت بسیج خواهران و برادران, دفتر حراست, دفتر خدام افتخاری خواهر و برادر, جهت ساماندهی و نظم‌دهی افتتاح و فعال است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو