گروه : ورزشی /

شناسه: 1506

09 فروردین 1403 15:12

دیدگاه: 2

ارسال توسط:

سرمربی تیم والیبال سایپا تهران:  هاوش توانایی حضور در جمع ۸ تیم پلی‌آف لیگ برتر والیبال را دارد

سرمربی تیم والیبال سایپا تهران گفت: تیم والیبال هاوش گنبدکاووس با این ظرفیت و حمایت تماشاگران می‌تواند در جمع ۸ تیم برتر لیگ برتر باشگاه های کشور قرار گیرد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم، مسعود آرمات امشب در پایان دیدار با تیم والیبال هاوش گنبدکاووس و پیروزی در این مسابقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود و رقابت در مقابل این تماشاگران پرشور گنبدی بسیار سخت است.

وی افزود: تیم هاوش گنبدکاووس در 2 هفته گذشته نتیجه نگرفته بود و در این دیدار دوست داشت با حضور این تماشاگران نتیجه کسب کند و بازیکنان مصدوم آنان نیز بهبود یافته بودند و شرایط سختی را برای ما به وجود آوردند.

سرمربی تیم والیبال سایپا تهران تصریح کرد: اما من قول می‌دهم اگر همین روند ادامه یابد تیم والیبال هاوش گنبدکاووس با این ظرفیت و حمایت این تماشاگران در جمع 8 تیم برتر مرحله پلی آف لیگ برتر باشگاه های کشور قرار می‌گیرد.

آرمات درباره پیروزی برابر هاوش گفت: در این دیدار بر روی نقاط ضعف تیم هاوش کار کرده بودیم و به علت اینکه بر روی بازیکن خارجی آن‌ها شناخت زیادی نداشتیم اما از گیم دوم به بعد این نقاط ضعف را بیشتر شناسائی کرده و مسابقه را به سود خودمان به پایان رساندیم.

سرمربی تیم هاوش گنبدکاووس نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم سایپا تهران یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ برتر است و بازیکنان ما در این دیدار نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

بای محمد دوجی افزود: بازیکنان ما در این دیدار به خصوص درگیم دوم خیلی خوب ظاهر شدن و با اینکه از حریف پیش بودیم اما گیم راواگذار کردیم و با این نتیجه بازی برگشت و نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
مرتضی
19 مهر 1400

امیدوارم آقا امین روزی تو لیگ برتر و اروپا بازی کنه فقط رابطه نداره که بیارتش بالا به امید اون روز

hagh
19 مهر 1400

ان شاالله

آرشیو