گروه : ورزشی /

شناسه: 1680

01 اردیبهشت 1403 15:58

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

حاشیه های جام روستا قهرمان؛ جوانان ایگدرسفلی در پی اتهاماتی که به آنها وارد شد؛ورزش همیشه برای ما مقدس بوده و خواهد بود

 در پی اعلام نادآروی در دیدار دو تیم ایگدرسفلی گنبد و نودیجه گرگان در نیمه نهایی جام روستا قهرمان و انتشار خبر اعتراض و پیگیری این موضوع از سوی ورزشکاران روستای ایگدرسفلی و اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس، دهیاری نودیجه متنی را خطاب به قابوس نامه منتشر کرد.

به گزارش قابوس نامه در این متن که برخی اتهامات به تیم ایگدرسفلی گنبدکاووس وارد شده است با موضع متعادلی از سوی اهالی ایگدرسفلی مواجه شد و مطلبی در دفاع از ورزش پاک این روستا و در مقابل این اتهامات به این رسانه ارسال شد.
در ادامه متن ادعاهای نودیجه گرگان و پاسخ اهالی روستای ایگدرسفلی آمده است.

* مطلب ارسالی از نودیجه گرگان
نام خداوند عدالت و حقیقت
 «فَلِمُ تُحَاجَوُنَ فِیمَا لَیسَ لَکُم بِهِ عِلمُ»
در پاسخ به خبرگزاری قابوس نامه و قضاوت خوانندگان محترم، لازم میدانم مواردی را که به آن اشاره نشد و یا قسمت خاصی از آن گفته شد را تکمیل نمایم.
از چندی پیش اعلام شد که در مرحله نیم نهایی جامو وستاقهرمان، مسابقه ای بین دو تیم نودیجه گرگان و ایگدرسفلی گنبد با میزبانی نودیجه، راس ساعت 13:30 دقیقه روز یکشنبه 16 آبان ماه برگزار می شود.
روز یکشنبه؛
▪️ بازی با 40 دقیقه تاخیر از سوی تیم ایگدر سفلی که قانونا غیر مجاز می باشد، آغاز گردید.
▪️ این تیم طبق گفته خودشان با ذهنیت منفی نسبت به داوران وارد زمین شدند، همین امر باعث اعتراض های فراوانشان و ایجاد تنش و همچنین خدشه دار شدن روحیه ورزشی در این بازی گردید.
▪️اوج تنش در مسابقه آمادگی جسمانی بانوان به وجود آمد.
چرا که مسئولان تیم ایگدر سفلی بدون توجه به قدرت بانوان نودیجه بر روی پیروزی خود در بخش آمادگی جسمانی برنامه ریزی کرده بودند.
▪️در این سری از مسابقات، داوران ترجیح می دهند در جهت ایجاد آرامش، رای خود را خارج از فضای مسابقه و به سرپرست یا مربیان دو تیم اعلام نمایند که این عمل دلیلی بر تبانی و مشورت با فرد خاصی نخواهد بود.
▪️تیم ایگدرسفلی با توجه به رو برو شدن با شکست در این مرحله از مسابقه، بر اعتراضات خود افزودند و  سعی در اعمال نفوذ و تغییر رای داوران به سود خود داشتند.
▪️ اما شما با کدام قانون و تحلیلی، خود را مستحق پیروزی 3 بر صفر در رشته آمادگی جسمانی بانوان می دانستید؟
▪️آنها با باخت 2-0 در بخش بانوان، با توجه به احتمال ضعیف پیروزی در این مسابقه، بدون احترام به این مسابقات و داوران، در حرکتی غیر حرفه ای بازی را نیمه تمام گذاشته و زمین را ترک کردند.
▪️این بازی با ترک زمین تیم ایگدرسفلی، با نتیجه 3-0 به سود نودیجه به پایان رسید، اما این پایان ماجرا نبود و بازیکنان گنبد حین ترک روستا با پاشیدن افشانه فلفل بر روی بانوان بی دفاع نودیجه اخلاق را نیز باختند.
▪️برنده واقعی امروز، اهالی روستای نودیجه بودند که با میزبانی عالی در برگزاری مسابقه با تیم ایگدر سفلی، توانستند بار دیگر قدرت و روحیه ورزشکاری خود را به حریفان خود دیکته کنند.
خبرگزاری محترم قابوس نامه، ترجیح می دهم گزارش خود را اینگونه نتیجه بگیرم که بیانات شما مصرف داخلی داشته و در جهت توجیه باخت و سرپوشی اعمال غیر حرفه ای تیم گنبد بوده است تا از رسالتتان که اصل امانت داری و انتقال درست و کامل اخبار است چشم پوشی کنم...


* پاسخ اهالی ایگدر سفلی
بسم الله الرحمن الرحیم
"ورزش همیشه برای ما مقدس بوده و خواهد بود.
ورزش ما ورزشی است که در زمان اذان تعطیل می شود و نمی توانیم باور کنیم این اتفاقات در این ورزش پاک روستا اتفاق بیفتد.
نتیجه بازی را با اعمال نفوذ در داوری از ما گرفتند، حال به خاطر اینکه اعتراضی نداشته باشیم و صدایمان در نیاید ، انواع تهمت های اخلاقی به جوانان معصوم ما می زنند اما ایرادی ندارد اگر ورزش آنها به این گونه است با ورزش ما متفاوت است ، آنها به دنبال ورزش خودشان باشند  ما هم می رویم به دنبال ورزش خودمان که با تحصیل و تهذیب نفس همراه است."

انتهای پیام/

 

نویسنده :

نظرات
آرشیو