گروه : ورزشی /

شناسه: 3138

29 اسفند 1402 15:13

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

در آخرین شورای اداری گنبدکاووس مطرح شد؛ هشدار فرماندار ویژه به زمزمه های بازپس گیری مدیریت سوارکاری

فرماندارویژۀ گنبد در آخرین شورای اداری شهرستان با اشاره به دریافت نامه ای که از فدراسیون سوارکاری به مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور مبنی بر تقاضای بازگشت مدیریت مجموعه سوارکاری گنبد بعد از اتمام قرارداد یکساله ارسال شده است،خواستار پیگیری جدی این مسئله از سوی مدیران استانی ورزش و جوانان و نماینده مردم گنبد در مجلس شد.

به گزارش قابوس نامه، عبدالقدیر کریمی با اعلام نگرانی از این موضوع افزود: متاسفانه هیچ سیکنالی مبنی بر واکنش مدیر شهرستان در این مورد مشاهده نشد و عدم پاسخگویی معنادار مدیرکل به پیگیری این موضوع تعجب برانگیر بود.
وی با طرح این مسئله که باید دید آیا مدیریت و مالکیت سوارکاری دغدغه مدیرکل هست یا خیر؟! افزود: سوارکاری عشق مردم گنبد است و با تلاش، استاندار، مدیران قبلی و فعلی، امام جمعه شهرستان و نماینده مردم گنبد در مجلس بعد از 17 سال این مدیریت کسب شده است اما با گذشت تنها نیمی از مدت تفاهم یکسالۀ واگذاری مدیریت به شهرستان ، مجموعه تهران در صدد بازپسگیری مدیریت سوارکاری هستند.
کریمی با طرح پیشنهاد انجام سریع مکاتبات با وزیر ورزش ادامه داد: باید با مکاتبه اهمیت این موضوع در نزد مردم گنبد، مشخص شود و از همه مهمتر سوارکاری حق مشروع و قانونی و زحمات آن بر دوش مردم است و باید حق انتفاعی آن هم برای مردم باشد.
وی همچنین از نماینده شهرستان خواست تا برای مکاتبه و دیدار با وزیر ورزش و جوانان  مساعدت لازم را داشته باشد و این مسئله تبیین شود که ما به دنبال مدیریت دائمی هستیم نه اینکه هنوز سال به نیمه نرسیده به تعبیری به دنبال این باشند که سوارکاری را صاحب شوند.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو