گروه : ورزشی /

شناسه: 3208

10 فروردین 1403 06:14

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

طی مراسمی؛ از افتخار آفرینان سپک تاکرای گنبدکاووس تجلیل شد

طی مراسمی از افتخار آفرینان رشته ورزشی سپک تاکرا و تعدادی از ورزشکاران و پیشکسوتان شگنبدکاووس  در سالن اجتماعات موسسه آموزش عالی شمس گنبد تجلیل شد.

به گزارش قابوس نامه، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبد در این مراسم با شاره به وجود استعدادهای فراوان رشته های مختلف ورزشی در شهرستان گفت: در قیاس با سایر شهرستانها ما محدودیت های زیادی داریم و در این شرایط ورزشکاران ما به نتایج خوبی رسیده اند.
ابراهیم غفاری در ادامه بیان کرد: بسیاری گنبد را با برج قابوس می شناسند اما جامعه ورزش ما کاری کرده است که فراتر از برج قابوس قدم بگذاریم.
وی افزود: علی رغم محدودیت های موجود ظرفیت های بسیاری در ورزش گنبد وجود دارد و باید شهر در خدمت این ورزشکارن باشد و به کمک جامعه ورزش بیاید  چرا که گنبد را با ورزش های ملی می شناسند، اما آیا حقوق جامعه ورزش برآورده شده است؟

qaboosnameh 1
غفاری با تشکر از فرماندار گنبد و نگاه ویژه وی به ورزش اذعان کرد: اگر کمک ها و پشتیبانی ها به درستی انجام شود ،می توانیم در ده رشته ورزشی پایتخت باشیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبد با تاکید بر حمایت از ورزشکاران به عنوان نیاز امروز آنها گفت:د درست است در حال حاضر هیئت های ورزشی و سایر قسمت ها کمک می کنند اما این حمایت ها کافی نیست و باید بیشتر شود.
سوارکاری را بعدا 16 سال مبارزه از تهران گرفتیم
وی در ادامه  با اشاره به واگذاری مدیریت سوارکاری به گنبد اظهار کرد: در مجموعه سوارکاری درآمدی وجود ندارد در طول این چند ماه که مدیریت این مجموعه را گرفته ایم 700 میلیون برای بازسازی آن هزینه کرده ایم.
ابراهیم غفاری مجموعه سوارکاری را نگینی در شهرستان دانست که برخی در صدد هستند تا از اختلافات موجود سوءاستفاده و این مجموعه را برای 10 سال دیگر به تهران واگذار کنند.
رئیس کمیته سپک تاکرای گلستان نیز در این مراسم  گفت: کمیته سپس تاکرا با کمک اداره ورزش این جشن را برپا کردند تا دراخر سال در خدمت پیشکسوتان و ورزشکاران در همه رشته های ورزشی باشیم.

qaboosnameh 3
فعالیت 65 آقا و 35 خانم در رشته سپک تاکرای گلستان
جواد آجودانی در ادامه به عملکرد و افتخارات تیم ها و بازیکنان گنبدی در ردۀ ملی اشاره کرد و بیان کرد که ما دوست داریم که این جشن را هرساله برگزار کنیم و دوست دارم در کنار جشن بچه های سپک تاکرا پیشکسوتان و ورزشکاران دیگر رشته ها هم باشند که همیشه باعث دلگرمی ما هستند.  
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 65 آقا و 35 خانم در رشته سپک تاکرا استان گلستان فعالیت  می کنند اذعان کرد: از این تعداد  کلیۀ خانم ها و 45 نفر از مردان از شهرستان گنبدکاووس هستند.
گفتنی است در این آئین از 35 ورزشکار خانم و 3 ملی پوشان گلستانی در رشتۀ سپک تاکرا و تعدادی از پیشکسوتان رشته های فوتبال، والیبال و دو میدانی شهرستان گنبدکاووس تجلیل شد.
گزارش از محسن علی پور
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو