گروه : ورزشی /

شناسه: 5458

29 اسفند 1402 15:27

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

 هفته پنجم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه در گنبدکاووس برگزار شد‌

هفته پنجم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش قابوس نامه، حکیم ایگدری دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان‌ در حاشیه برگزاری مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه گنبدکاووس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس اظهار داشت: هفته پنجم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور از عصر امروز با شرکت 50 چابکسوار در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

وی افزود: در مسابقات هفته پنجم، امروز 50 راس اسب در 6 دور یک‌هزار متری با هم رقابت کردند.

ایگدری تاکید کرد: در پایان هفته پنجم این مسابقات، آق اویلی بشگرد با قهرمانی در دورهای اول و سوم به ترتیب با اسب‌هایی به نام "تایم هج" و "مردانه رحمتی" ، بهترین چابکسوار این هفته لقب گرفت.

وی افزود: همچنین عیدمحمد غراوی با "رزی گل" در دور دوم، پیمان قلرعطا با "نجیب خان" در دور چهارم، آرمین آق آتابای با "تای سوران" در دور پنجم و عبدالرحیم آرمیده با "پدرام" در دور ششم زودتر از رقیبان از خط پایان گذشتند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان افزود: در رقابت‌های امروز سوارکاران با اسب‌هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد باهم رقابت کردند.

وی تصریح کرد: به مربیان، سوارکاران و صاحبان اسب‌های برتر در این هفته بیش از 757 میلیون و 750 هزار تومان جایزه نقدی اهدا شد.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تاکید کرد: هفته ششم کورس پاییزه فردا در گنبدکاووس برگزار و در فصل‌های بهار، تابستان، پائیز در شهرهای آق‌قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس کورس‌های سوارکاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو