گروه : ورزشی /

شناسه: 5736

29 اسفند 1402 07:18

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گنبدکاووس ایجاد شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به حجم بالای ظرفیت‌های ورزشی در این شهرستان و کمبود بودجه و امکانات، گفت: باید تلاش کنیم تا سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گنبدکاووس ایجاد شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از فارس، ابراهیم غفاری پیش از ظهر امروز در جمع مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس در فرمانداری ویژه این شهرستان با اشاره به مصوبات جلسه قبلی ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای هماهنگی ورزش‌های هماهنگی، اظهار کرد: روسای ادارات و نهادهای شهرستان گنبدکاووس بر اساس مصوبات جلسه قبل موظف به معرفی یک نفر از پرسنل به عنوان کارشناس ورزش همگانی به اداره ورزش و جوانان شده‌اند که متاسفانه به جز یکی از ادارات هیچ کدام از سایر ادارات به این مصوبه عمل نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه بر اساس دستور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس مبنی بر ارج نهادن و معرفی قهرمانان ملی و بین‌المللی گنبدکاووس در سطح شهر، افزود: با همکاری روابط عمومی اداره تابلوها و بیلبوردهای مختلفی منقش به چهره قهرمانان گنبدی رشته‌های مختلف در سطح شهرستان نصب شده است و شهرداری نیز قول مساعد برای نمایش چهره و مشخصات این ورزشکاران در تلویزیون‌های شهری را داده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر لزوم اتمام ساخت جاده سلامت و مسیر ویژه پیاده‌روی و دوچرخه سواری در این شهرستان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه گنبدکاووس این مهم به زودی محقق شود.

غفاری با اشاره به اینکه راه‌اندازی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری می‌تواند بسیاری از معضلات ورزش شهرستان را رفع کند، ادامه داد: از شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر می‌خواهیم مقدمات ایجاد و راه‌اندازی این سازمان را فراهم کرده و از ظرفیت‌های کلان استانی و ملی برای تحقق آن بهره بگیرند.

وی با بیان اینکه با همکاری شهرداری گنبدکاووس زمینی را برای ساخت خانه جوان به وزارت ورزش و جوانان معرفی کرده‌ایم، تصریح کرد: امیدواریم با ساخت و بهره‌برداری از این مجموعه فرهنگی و ورزشی بتوانیم آینده پرفروغ و روشن‌تری را برای ورزش شهرستان و فعالیت‌های فرهنگی جوانان عزیز گنبدی رقم بزنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه از همه مدیران ادارات و نهادهای شهرستان می‌خواهیم ورزش همگانی را در سطح اداره خود راه‌اندازی کنند، گفت: متاسفانه سرانه زمان ورزش کردن مدیران و پرسنل ادارات در سطح کشور بسیار پائین آمده است که باید این وضعیت جبران شود.

غفاری با اشاره به اینکه قصد برگزاری یک دوره همایش پیاده‌روی خانوادگی در گنبدکاووس را با حمایت همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و اجتماعی داریم، اضافه کرد: تاکنون سه دوره همایش پیاده‌روی خانوادگی را در گنبدکاووس برگزار کرده‌ایم که در هر دفعه رکورد حضور مردم در این همایش در سطح کشور توسط مردم گنبدکاووس شکسته شده است.

وی با بیان اینکه باید برای برنامه‌ریزی کشوری این همایش هر چه زودتر اقدام کنیم، افزود: اگر بتوانیم هر چه زودتر زمان دقیق این همایش را اعلام کنیم بدون تردید با قول مساعدی که رئیس فدراسیون ورزش همگانی داده‌اند پخش زنده از شبکه سوم سیما نیز در این همایش هماهنگ خواهد شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو