گروه : ورزشی /

شناسه: 5881

29 اسفند 1402 12:25

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فدراسیون سوارکاری به‌دنبال تصاحب مالی در مسابقات سوارکاری گنبدکاووس است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه فدراسیون سوارکاری به‌دنبال تصاحب مالی در مسابقات سوارکاری است، گفت: واریز هزینه‌های مجموعه سوارکاری گنبدکاووس به حساب هیئت سوارکاری استان, که به دنبال منافع فدراسیون است, کار درستی نیست.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم، ابراهیم غفاری ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران شرق گلستان اظهار داشت: به عنوان رئیس و مدیر یک اداره مرتبط, با توافق اخیر اداره‌کل و فدراسیون درباره سوارکاری گنبدکاووس نیستم, زیرا هیئت سوارکاری استان به دنبال منافع مالی فدراسیون است و این توافق, نقض حریم اساسنامه و آئین نامه هیئت‌های استانی و شهرستانی است.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس افزود: با وجود اینکه ممکن است در برخی مواضع حوزه شهرستان با هم متفق‌القول نباشیم، اما در زمینه مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس باید, اتحاد و همدلی خود را حفظ کرده و اجازه ندهیم مدیریت این مجموعه به دست فدراسیون بیفتد.

غفاری تصریح کرد: میدان‌داری و برگزاری مسابقات باید برعهده هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس باشد و هیئت سوارکاری استان تنها نظارت داشته و نظارت علیه بر دوپینیگ و غیره نیز برعهده فدراسیون انجام شود, اجرائیات و جزئیات در شهرستان باشد و مبالغ هم در شهرستان هزینه شود, نه اینکه به حساب هیئت سوارکاری استان و فدراسیون سوارکاری واریز شود.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه برخی از مسئولان استانی, تمایلی به توسعه و پیشرفت شهرستان گنبدکاووس ندارند, تاکید کرد: در زمانی که زمزمه‌های تغییرات مدیریتی در مجموعه سوارکاری و واگذاری آن به شهرستان ,به گوش می‌رسید از سرمایه‌گذاری در جهت توسعه و ایجاد بستر لازم در شهرستان برای مجموعه سوارکاری دعوت کردیم.

غفاری یادآور شد: شرایط ورود وی به استان از کشورهای خارجی فراهم شد و قرار بود در این سفر, وی از مجموعه سوارکاری و فرودگاه کلاله بازدید داشته و در راستای توسعه و سرمایه‌گذاری, رایزنی‌هایی صورت گیرد که متاسفانه در بدو ورود وی, این سرمایه‌گذار معاون سیاسی, امنیتی استانداری, وی را به استانداری برده و پشت درهای بسته, جلساتی برگزار شد که ماحصل این جلسات, تغییر سرمایه‌گذاری این فرد از شرق به سمت غرب استان بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس گفت: تاکنون به علت منافع شخصی خود هیچ معامله‌ای انجام ندادم, اما متاسفانه مسئولان استانی و مسئولان ارشد شهرستان گنبدکاووس, به علت برخی منافع خود, نه تنها از منافع شهرستان گنبدکاووس حمایت نمی‌کنند, بلکه با توجه به مقاومت من در برابر خواسته‌های نابحق فدراسیون, من را تحت فشار استعفا قرار دادند.

غفاری تصریح کرد: افتخارات ورزشی استان از شهرستان گنبدکاووس هستند و استان به سردار آزمون, فرهاد قائمی و غیره افتخار می‌کند که همگی از شهرستان گنبدکاووس هستند و 55 درصد قهرمانان استان از شرق گلستان به ویژه شهرستان گنبدکاووس هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: یک زمانی معاونان استانداری و برخی از مسئولان ارشد شهرستانی که من را سد راه کارهایشان نمی‌دانستند, حمایت می‌کردند, اما امروز که منافع خود را به خطر می‌بینند, از من می‌خواهند که استعفا دهم, در صورت فشارهای حاصل, بیانیه صادر خواهم کرد, اما از هم‌اکنون, مدیر کل ورزش و جوانان هر تصمیمی بگیرند, آمادگی اجرای آن را دارم.

انتهای پیام/ز

نویسنده :

نظرات
آرشیو