گروه : ورزشی /

شناسه: 6008

29 اسفند 1402 14:58

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سرمربی تیم والیبال هاوش: گنبد در لیگ برتر چند بازیکن ارزنده به والیبال کشور معرفی کرد

سرمربی تیم والیبال لیگ برتری هاوش گنبدکاووس گفت: شناسایی و معرفی چند بازیکن جدید و ارزنده به والیبال کشور از موفقیت‌های تیم هاوش در مسابقات لیگ برتر بود.

 به گزارش قابوس نامه؛ به نقل از ایرنا، رامین بابایی چهارشنبه شب در پایان بازی مقابل تیم بانک سرمایه تهران در جمع خبرنگاران بدون نام بردن از بازیکنی خاص، افزود: لیگ برتر امسال برای تیم هاوش گنبد تمام شد ولی از موفقیت های تیم گنبد، شناسایی و معرفی چند بازیکن جوان و ارزنده به ورزش والیبال کشور در این مقطع بود.

بابایی در خصوص بازی مقابل تیم سرمایه نیز گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما نباید از این موضوع غافل شویم که بانک سرمایه با استفاده از بازیکنان خوش تکنیک کشور، در صدر جدول لیگ برتر والیبال کشور قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: بضاعت تیم گنبد همین قدر بود ولی با این وجود در طول مسابقه، بسیار نزدیک به این تیم حرکت کردیم که این از شایستگی های تیم گنبد است.
سرمربی تیم والیبال هاوش گنبدکاووس گفت: لیگ امسال برای ما سنگین بود و البته تجربه خوبی را از این دوره کسب کردیم و توانستیم با ارائه بازی های خوب و جنگنده نشان دهیم گنبد در رشته والیبال از پتانسیل بالایی بهره می‌برد.
بابایی با اشاره به عملکرد تیم خود بیان کرد: در طول لیگ عملکرد نسبتا خوبی داشتیم؛ هرچند می‌توانستیم بهتر از این ظاهر شویم اما مشکلاتی گریبانگیر تیم هاوش شد که ما را از هدف مدنظر دور کرد.
مصطفی کارخانه سرمربی تیم بانک سرمایه تهران به دلیل ازدحام تماشاگرانی که از اعتراضات بازیکنان تیم تهرانی به قضاوت داور بازی ناراحت بوده و در مقابل رختکن تجمع کرده بودند، حاضر به گفت و گو با خبرنگاران نشد.
به گزارش ایرنا، تیم والیبال هاوش گنبدکاووس در بازی دوم خود در مرحله حذفی مسابقات لیگ برتر والیبال، چهارشنبه شب میزبان تیم بانک سرمایه بود که با نتیجه سه بر صفر شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

نویسنده :

نظرات
آرشیو