گروه : ورزشی /

شناسه: 6678

29 اسفند 1402 11:35

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

روابط عمومی ستاد اجرایی سومین المپیاد ورزشی گلستان خبر داد گنبدکاووس صدرنشین مسابقات المپیاد ورزشی گلستان در رده نوجوانان و نونهالان

روابط عمومی ستاد اجرایی سومین المپیاد ورزشی گلستان از صدرنشینی شهرستان گنبدکاووس در جدول کسب مدال‌های سومین المپیاد ورزشی استان گلستان تا به امروز خبر داد و گفت: این مسابقات همچنان ادامه دارد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از گلی ساوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: در خصوص آخرین وضعیت کسب مدال توسط شهرستان‌ها در سومین المپیاد ورزشی استان گلستان اظهار کرد: بر اساس گزارشات رسیده از هیات‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و بررسی تعداد مدال‌های کسب شده رشته‌های ورزشی سومین المپیاد ورزشی هر شهرستان، تا کنون در رده سنی نونهالان، گنبدکاووس با کسب هشت طلا و سه نقره در جایگاه نخست کسب مدال‌ها قرار دارد.

وی ادامه داد: همچنین شهرستان بندرترکمن نیز در این رده سنی و در بخش دختران تاکنون با کسب سه مدال طلا، دو نقره و سه برنز در جایگاه دوم قرار دارد.

روابط عمومی ستاد اجرایی سومین المپیاد ورزشی گلستان خاطرنشان کرد: شهرستان گرگان نیز تاکنون با کسب چهار مدال نقره و سه برنز در جایگاه سوم قرار دارد، شهرستان آق‌قلا موفق شده تا کنون دو مدال نقره و یک برنز کسب کند و کسب سه مدال برنز برای شهرستان بندرگز و یک مدال برنز برای شهرستان گالیکش تا به اینجای مسابقات ثبت شده است.

ساوری بیان کرد: همچنین بر اساس گزارشات رسیده از هیات‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و بررسی تعداد مدال‌های کسب شده هر شهرستان، تا کنون در رده سنی نوجوانان شهرستان گنبدکاووس با کسب 6 مدال طلا، 6 مدال نقره و هشت مدال برنز در جایگاه نخست قرار دارد.

وی اضافه کرد: همچنین شهرستان بندرترکمن با کسب چهار مدال طلا و چهار نقره و گرگان با کسب چهار مدال طلا و سه نقره و 6 برنز به دنبال کسب مدال‌های بیشتر و رسیدن به صدر جدول مسابقات هستند.

روابط عمومی ستاد اجرایی سومین المپیاد ورزشی گلستان تصریح کرد: تاکنون شهرستان‌های آق‌قلا در رده نوجوانان موفق شدند دو مدال طلا، دو مدال نقره و یک برنز، شهرستان بندرگز یک مدال طلا، سه نقره و دو برنز، رامیان دو طلا و یک نقره، علی‌آباد کتول یک برنز، کردکوی دو طلا، یک نقره و سه برنز، کلاله دو نقره و سه برنز، کمالان، یک طلا و دو برنز و نوکنده یک نقره و پنج برنز را کسب کنند.

وی در پایان گفت: در حال حاضر مسابقات رده‌های مختلف در بخش‌های مختلف در شهرستان‌ها در حال پیگیری است که پس از پایان مسابقات و کسب مدال، جدول نهایی به اطلاع بازیکنان، مربیان، هیات‌های ورزشی و دوست‌داران ورزش خواهد رسید.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو