گروه : ورزشی /

شناسه: 6889

29 اسفند 1402 14:56

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس فدراسیون ووشو در گرگان: مسابقات بین المللی ووشو در گرگان مقدمه ای برای حضور در رقابت های جاکارتاست

رئیس فدراسیون ووشو در آیین افتتاحیه هفتمین دوره از رقابت های بین المللی جام پارس در شهر گرگان گفت: مسابقات بین المللی ووشو در گرگان مقدمه ای برای حضور در رقابت های جاکارتاست.

به گزارش قابوس نامه به نقل از گلستان ما؛ "مهدی علی نژاد" رئیس فدراسیون ووشو در آیین افتتاحیه هفتمین دوره از رقابت های بین المللی ووشو در گرگان گفت: جمهوری اسلامی ایران و به خصوص استان گلستان، باید به خود ببالد که میزبان 220 ورزشکار از کشور های مختلف است.

وی افزود: با توجه به حساسیت این دوره از رقابت ها در استان گلستان باید گفت که این دوره از مسابقات، مقدمه ای برای حضور تیم های مختلف در رقابت های جاکارتاست.

"علی نژاد"  با بیان این مطلب که امیدواریم این دوره از رقابت ها با کیفیت فراوان برگزار شود، عنوان کرد: ایران یکی از قدرتمندترین تیم‌های ووشو جهان است و باید گفت که تیم ملی ایران با قدرت تمام در بازی‌های آسیایی جاکارتا حاضر شود.

گفتنی است، هفتمین دوره از رقابت های بین المللی ووشو جام پارس به میزبانی شهر گرگان با حضور تیم‌های افغانستان، ارمنستان، هندوستان، لبنان، پاکستان، ویتنام، سوئد، پارس جنوبی و گلستان از فردا به مدت 2 روز در گرگان برگزار می شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو