گروه : ورزشی / ورزشی /

شناسه: 9016

29 اسفند 1402 15:22

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

آیا بیرانوند از آنتورپ جدا می شود؟

آنتورپ شب گذشته در حالی در هفته هیجدهم لیگ بلژیک به مصاف تیم واسلند بورن رفت که علیرضا بیرانوند روی نیمکت ذخیره های تیم بود.

به گزارش قابوس نامه ، علیرضا بعد از تحمل 15 هفته نیمکت نشینی در آنتورپ در بازی با تاتنهام به میدان رفت و ارایه گر بازی خوبی در چارچوب دروازه تیم بلژیکی بود اما بعد از این بازی حضور او در هفته شانزدهم بازی ها با انتقاد لکو سرمربی تیم همراه بود تا جایی که خطاب به خبرنگاران گفت اشتباه کردم به علیرضا بازی دادم. این مصاحبه او واکنش شدید مرد شماره یک تیم ملی فوتبال ایران را به همراه داشت تا جایی که به روزنامه نگاران ایرانی گفت خطاب به سرمربی تیم گفتم به خاطر مصاحبه شما تا صبح نخوابیدم.

 

آنطور که از شواهد امر پیداست لکو دوست دارد هم چنان به دروازه بان فرانسوی تیمش در ترکیب آنتورپ میدان دهد؛ و بعید است در ادامه مسیر علیرضا شانسی برای ادامه حضور مجدد در ترکیب تیم بلژیکی پیدا کند مگر اینکه اتفاق خاصی برای دروازه بان فرانسوی رخ دهد. البته باید به این نکته مهم اشاره کرد در فوتبال حرفه ای یا بهتر است بگوییم فوتبال اروپا مربیان یک دروازه بان را به عنوان دروازه بان اول انتخاب می کنند و حتی در روزهایی که دروازه بان اول اشتباه می کنند باز هم حامی او هستند.
اما در ایران نگاه این چنین نیست و بیشتر مربیان می گویند ما دو دروازه بان خوب و اول داریم؛ بطوریکه وقتی یک دروازه بان اشتباه می کند دروازه بان بعدی اول می شود و دروازه بان بعدی در صورت اشتباه جای خود را به دروازه بان اول می دهد واین سیستم چرخشی قابل انکار نیست که در فوتبال ما وجود دارد. نمونه اش در استقلال بعد از شکست این تیم در برابر فولاد محمود فکری بر آن شد به رشید مظاهری درون دروازه آبی ها میدان دهد و این دروازه بان تا روزی که در ترکیب آبی ها خوب باشد مرد شماره یک خواهد بود اما یک لغزش ممکن است دوباره سید حسین را به دروازه بان اول استقلال تبدیل کند.

 

علیرضا بیرانوند از شرایطش در تیم آنتورپ اصلا راضی به نظر نمی رسد؛ به خصوص که تداوم نیمکت نشینی در تیم بلژیکی ممکن است به موقعیت او در تیم ملی ضربه بزند. به خصوص که مصاحبه سرمربی آنتورپ بد جوری از نظر روحی و روانی مرد شماره یک تیم ملی فوتبال ایران را به هم ریخته است.
پیش بینی می شود علیرضا به همین خاطر در تعطیلات زمستانی تصمیم جدیدی در مورد آینده اش بگیرد. حضور در یک تیم بلژیکی دیگر به عنوان بازیکن قرضی. حضور در تیمی که شانس بازی داشته باشد.
پیش از این گفته می شد لکو شاید از سوی مدیران باشگاه آنتورپ اخراج شود اما فعلا این اتفاق صورت نگرفته است. آنتورپ هم اکنون با 19 امتیاز از 18 بازی تیم ششم لیگ برتر بلژیک به حساب می آید که این کارنامه خیلی هم قابل دفاع نیست.

انتهای پیام /

نویسنده :

نظرات
آرشیو