شناسه: 5631

09 فروردین 1403 15:16

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

بیست و نهمین روحانی جهادگر مدافع حرم ؛  هفدهمین شهید مدافع حرم استان گلستان را بهتر بشناسید / ابوقاسم شهید اربعین + تصاویر

شهید محمود تقی پور اصالتا اهل شهر گرگان و ساکن شهر مقدس مشهد بود که بعد از پیوستن به لشکر فاطمیون در اربعین امسال آسمانی شد .

به گزارش قابوس نامه به نقل از گلستان ما ؛ حجت‌الاسلام شهید محمود تقی‌پور با نام جهادی «ابوقاسم» یکی از رزمندگان ایرانی لشکر فاطمیون است که در سوریه به شهادت رسید. شهید اربعین و بیست و نهمین روحانی جهادگر مدافع حرم، میرزا محمود تقی‌پور که چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) راهی سوریه شده بود بعد از مدتی توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

شهید تقی پور اصالتا اهل شهر گرگان و ساکن شهر مقدس مشهد بود که برای تکمیل تحصیلات حوزوی مدتی است که ساکن شهر قم بود .

او عضو شورای مرکزی مؤسسه بلاغ مبین و مسئول گروه جهادی طراوت ماندگار بود و به عنوان بسیجی در گردان 102 حضرت معصومه(س) تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) عضویت داشت.

او از اعضای اصلی تشکیل دهنده مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان بود که در حال حاضر تیم‌های کوهنوردی طلبگی زیر نظر این مؤسسه هر هفته به قلل مختلف کشور صعود می‌کنند.

پیکر شهید حجت‌الاسلام محمود تقی‌پور در مشهد مقدس به خاک سپرده شده است اما مراسم اربعین این شهید گرگانی با سخنرانی دکتر سید علی طاهری در مسجد حضرت امیر (ع) گرگان برگزار شد .

همچنین مراسمی هم در تاریخ 5 دیماه در مشهد مقدس با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و مداحی حاج احمد واعظی و جواد قربان‌پور برگزار می شود . از این شهید مدافع حرم یک دختر و یک پسر بجا مانده است .

متن آخرین دست نوشته به جامانده از این شهید مدافع حرم در ادامه می‌آید:

«خیلی زود یکدیگر را ملاقات خواهیم کرد.(مرگ در پیش است) یادتان نرود که ان الله مع الصابرین. دوست ندارم در مرگ من لباس عزا بر تن کنید و گریه و زاری کنید. خصوصا اگر خداوند توفیق شهادت در راه خودش را عطا کرد.

سائل الزینب سلام الله علیها

انشا الله شهید میرزا محمود تقی پور»


002

003

004

005

006

007

008

009

0010

0011

0012

001

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو