شناسه: 1926

09 فروردین 1403 23:01

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

شهدای گمنام در پاکباختگی جایگاه بلندی دارند

امام جمعه گنبدکاووس در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در مدرسه علمیه منتظریه گفت: شهدای گمنام به واسطۀ گمنامی که ویژگی برتر بسیجی و بزرگان ماست و فاصله ای که با بستگان خود دارند مقام والایی در پاکباختگی در میان شهدای دیگر برخورداند.

به گزارش قابوس نامه، حجه الاسلام محمود ترابی افزود: مهمترین جایگاه جانباختگان جنگ ها در جهان ایجاد میدان و تندیس و نهایت احترام روزانه به اوست اما می بینید که چند تکه استخوان ، تکه ای از لباس یک جوانی که قریب به 30 سال از شهادتش می گذرد و گمنام است امروز چه اثرگذاری را دارد.
وی اذعان کرد: امروز این شهید گمنام نقش احیاگری و ستارۀ هدایت بودن را برای ما روشن کرد و دوباره این نقش با این ارادت ها احیاء شد.
وی تدفین این شهید گمنام در مدرسه علمیه منتظریه را بسیار پسندیده خواند و اضافه کرد: امروز طلاب حوزه علمیه در کنار علم دین دفتر شهادت را امضاء می کنند و این نکته زیبایی است ، مدرسه ای که علمای بزرگی چون حجه الاسلام ابراهیمی فر در آن حضور داشتند و روزی نفس گرم  آیت الله شهید مدنی در آن درس اخلاق داده است امروز مدفن شهید گمنام می شود.
وی ضمن قدردانی از حضور مردم این مدرسه علمیه را مرکز تقویت فرهنگی نیروهای انقلابی عنوان کرد که مایۀ خرسندی و امید برای آیندگان است.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو