شناسه: 4671

29 اسفند 1402 12:38

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

انتشار اولین جزئیات از شهادت محسن حججی

فرمانده لشکر 8 نجف اشرف جزئیات شهادت پاسدار شهید محسن حججی و نقش پررنگ آمریکا در حمایت از داعشرا بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری قابوسنامه به نقل ازخبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک هفته از انتشار خبر اسارت و شهادت پاسدار مدافع حرم محسن حججی به دست کوردلان گروهک تروریستی داعش می‌گذرد؛ شهیدی که همانند اربابش اباعبدالله الحسین (ع) سر از تنش جدا کردند و نحوه شهادتش غوغایی در کشور به پا کرد.

فرمانده لشکر ۸ نجف اشرف در خصوص جزئیات و چگونگی به اسارت درآمدن شهید حججی و نقش پررنگ آمریکا در کمک به داعش گفت: "در منطقه حلب یک قسمت مثلث مشترکی بین مرز عراق، اردن و سوریه هست که حالت استراتژیک دارد.

روز یکشنبه هفته گذشته هواپیماهای آمریکایی یکی از مقرهای همین منطقه که گردان حشدالشعبی حضور داشت را بمباران می‌کند و ۳۰ نفر در این حمله از گردان سیدالشهدای حشدالشعبی شهید شدند.

بلافاصله بعد از این حمله در سحرگاه روز دوشنبه هفته قبل نیروهای داعشی به مقری که شهید حججی هم حضور داشت حمله می‌کنند و درگیری صورت می‌گیرد و حدود ۲ ساعتی هم بچه‌ها مقاومت می‌کنند اما آخر کار یک عامل انتحاری ورود پیدا کرده و شهدای زیادی می‌گیرد.

شهید حججی هم در این عملیات انتحاری مجروح و پهلو و دست راست ایشان ترکش می‌خورد و نهایتا از سه طرف محاصره صورت گرفته و شهید حججی اسیر می‌شود.

بمبارانی که روز یکشنبه توسط آمریکا روی منطقه انجام‌شده بود باعث شد مقر پشتیبان هم از بین برود؛ اما بلافاصله بعد از این حمله نیروهای مقاومت در منطقه حضور پیدا کرده و اکنون این مقر در دست جبهه مقاومت است".

منبع: فارس

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو