شناسه: 1958

30 فروردین 1403 09:42

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرماندار ویژه گنبدکاووس:  بیمارستان ۸۰۰ تختخوابی و مرکز جامع سرطان در گنبدکاووس احداث می‎شود

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: براساس مصوبه جلسه شورای اداری استان با حضور استاندار، بیمارستان ۸۰۰ تختخوابی و مرکز جامع درمان سرطان در گنبدکاووس احداث می‎شود.

به گزارش قابوس نامه، به نقل از تسنیم،عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یکی از کاربردی‎ترین و مهم‌ترین فرآیند اجرائی استانی است که در حوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی نقش محوری دارد و مدیریت و محوریت اشتغال با این اداره است.

وی افزود: بزرگترین کمک به رویکرد استان و شهرستان در بحث اشتغال، ایجاد اشتغال پایدار در روستاها است و کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان درصدد ایجاد شرایطی است تا در هر روستا یک پروژه اقتصادی را راه‌اندازی کند و اگر پس از مطالعات قابلیت اجرائی شدن را داشت به عنوان یک مدل اقتصاد مقاومتی در استان مطرح شود.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس ادامه داد: در حوزه کارآفرینان شهرستان متاسفانه یک رکود و فضای ناامیدی ایجاد شده که باید این فضا را بهتر ببینیم و امید را پررنگ‎تر کنیم، جلساتی برگزار شود تا در کارآفرینان انگیزه دوباره ایجاد شود.

وی اظهار داشت: با توجه به تصویب تحریم‎های 10 ساله، اتفاق خوبی در سطح بین‌الملل نبود و گرچه مقام معظم رهبری و مسئولان نظام مقابل به مثل خواهند کرد.

کریمی تصریح کرد: در جلسه شورای اداری چند روز گذشته با حضور استاندار که یکی از بهترین جلسات در سطح استان بود، تصویب افتتاح بیمارستان 800 تختخوابی و مرکز جامع درمان سرطان انجام شد.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس افزود: با توجه به یک میلیون نفر جمعیت شناور شهرستان و دومین شهر استان گنبدکاووس باید امکانات و تجهیزات لازم را به مرکزیت شرق داشته باشد.

وی اظهار کرد: باید ار تجربیات مدیران گذشته مانند آقای پیاده کوهسار استفاده کرد و مدیران سابق ذخایر ارزشمند برای مجموعه کاری و مدیران جدید هستند.

رئیس جدید اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی گنبدکاووس هم در این جلسه گفت: حمایت از تشکل‌های کارگری و کار فرمایی، استفاده از کارشناسان مجرب و نظرات آنان و فعال‌سازی کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه‌گذاری از برنامه‌های ما است.

عبدالحکیم سلاق افزود: ما در هر لباس، مقام و جایگاهی که هستیم باید برای مملکت و امنیت و آسایش آن تلاش کنیم.

در این مراسم از زحمات محمدرضا پیاده کوهسار رئیس سابق قدردانی و عبدالحکیم سلاق به عنوان رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان گنبدکاووس معرفی شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو