شناسه: 2008

07 اردیبهشت 1403 03:18

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده انتظامی گلستان خبر داد برخورد قاطعانه پلیس گلستان با متخلفان حادثه‌ساز در طرح زمستانه/ برقراری نظم و امنیت یک وظیفه همگانی است

فرمانده انتظامی گلستان از برخورد قاطعانه پلیس گلستان با متخلفان حادثه‌ساز در طرح زمستانه خبر داد.

به گزارش قابوس نامه، به نقل از فارس، علی‌اکبر جاویدان پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز طرح  زمستانه پلیس گلستان اظهار کرد: همه ما بر قواعد و مقرراتی که بر این نظام حاکم است افتخار می‌کنیم زیرا قوانین حاکم بر این کشور قوانین برگرفته از دین الهی است.

وی ادامه داد: برقراری نظم و امنیت در کشور نکته مهمی است که حس اعتماد را بین مردم و حاکمیت را برقرار می‌کند و اجرای طرح زمستانه که افزایش خدمات پلیس و دستگاه‌های خدمات‌رسان است در این راه محسوب می‌شود.

جاویدان تاکید کرد: مشارکت و حمایت مردم باعث تسریع در رسیدن به اهداف می‌شود زیرا اگر مردم در هر صحنه‌ای نقش پررنگی داشته باشند به طور قطع موفقیت بیشتری حاصل خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصرریح کرد: برقراری نظم و امنیت یک وظیفه همگانی است و همه ما باید در این راه گام برداریم تا بتوانیم این نعمت الهی را حفظ کنیم.

اعتماد مردم بزرگترین سرمایه حاکمیت است

وی با بیان اینکه اعتماد مردم بزرگترین سرمایه حاکمیت است، گفت: هر چقدر حاکمیت در ارائه خدمات دلسوزانه تر و مسولانه‌تر عمل کند باعث بیشتر شدن اعتماد مردمی خواهد شد و همین اعتماد در رسیدن به اهداف کمک خواهد کرد.

جاویدان با اشاره به آغاز طرح راهداری زمستانه در استان گفت: این طرح از امروز آغاز شد که به مدت سه ماه ادامه دارد و اجرای این طرح نیز در راستای افزایش خدمات به مردم و اجرای تلاش مسؤولانه نظام است.

وی بیان کرد: اجرای مطلوب طرح زمستانه در سال‌های گذشته حاصل تلاش‌ها و همکاری دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان در این طرح بوده است که امیدواریم طرح زمستانه امسال نیز همانند سال‌های گذشته با کیفیت بهتری اجرا شود و خدمات بهتری به مردم ارائه شود.ِ

جاویدان با اشاره به اهمیت همکاری مردم در توفیق طرح زمستانه گفت: رعایت هرچه بیشتر قوانین و مقررات بخصوص در حوزه رانندگی در جاده‌ها، توجه به نکات اعلامی از سوی پلیس، پرهیز از سفرهای غیرضروری در اگروزهای برفی از مهمترین نکات برای نتیجه بهتر از اجرای طرح زمستانه است.

وی در پایان ابراز کرد: در این طرح نیروهای پلیس راه گلستان با بکارگیری توان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به صورت فعال در سطح جاده‌های استان حاضر خواهد بود و با جدیت بیشتر با متخلفان بخصوص متخلفان حادثه‌ساز برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو