شناسه: 2261

10 فروردین 1403 05:36

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیر آب و فاضلاب روستائی گنبدکاووس:  ۱۷ روستای شهرستان گنبدکاووس با تانکر آبرسانی می‎شود

مدیر آب و فاضلاب روستائی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به مشکلات آبرسانی در این شهرستان گفت: به ۱۷ روستای شهرستان گنبدکاووس با تانکر آبرسانی می‎شود.

به گزارش قابوس نامه،خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، سیدمهدی حسینی ظهر امروز در نشست مسئولان با مردم مرزنشین روستای دوزالوم اظهار داشت: مشکلات آبرسانی از دیرباز در این منطقه وجود داشته و در حال حاضر 17 روستا و نقطه جمعیتی در این بخش با تانکر آبرسانی می‌شود.

وی افزود: در این بخش 2 هزار و 200 مشترک فاقد لوله کشی آب شرب هستند و نیاز به 25 هزار لیتر آب دارند که توسط تانکر 40 هزار لیتر آب شرب آن‌ها تامین می‌شود.

مدیر آب و فاضلاب روستائی شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: بیشترین کمبود آب در این منطقه به علت استفاده دام‌ها از آب شرب است و به علت وجود ده‌ها هزار راس دام سبک و سنگین و تامین آن‌ها از محل آب شرب، مردم این منطقه را با کمبود آب مواجه کرده است.

وی اظهار داشت: در سال گذشته 2 حلقه چاه در شمال گنبدکاووس حفر کردیم که در حال تجهیز آن هستیم که با اضافه شدن این چاه‌ها به مدار انتقال آب، تا حدود زیادی مشکل و کمبود آب برطرف خواهد شد.

رئیس اداره گاز شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه گفت: عملیات گازرسانی 3 روستا چپرقویمه، دانشمند و اقری بوغاز با اعتبار 5 میلیارد و 500 میلیون تومان در حال اتمام است و در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

اسحاق شکیبا اظهار داشت: همچنین مطالعات گازرسانی 3 روستای قره ماخر، بیشک‌تپه و آراقویی با اعتبار 3 میلیارد تومان به اتمام رسیده و در حال انتخاب پیمانکار هستیم.

وی تصریح کرد: کارهای نهایی روستاهای ترشکلی، دوزالوم، شورده‌کش و داشلی برون به پایان رسیده و امیدواریم ماه‌های نخست سال آینده خط انتقال 75 کیلومتر این روستاها اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو