شناسه: 2560

05 اردیبهشت 1403 06:49

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

انهدام چندین پایگاه سعودی در حملات توپخانه‌ای و موشکی ارتش یمن

نیروهای ارتش یمن و کمیته‎های مردمی وابسته به انصارالله پایگاه‎های سعودی و شبه نظامیان وابسته به آن را طی ۲۴ ساعت گذشته موشک باران کردند.

به گزارش قابوس نامه به نقل ازفارس؛ نیروهای یمنی در واکنش به تشدید حملات و تجاوزات سعودی و همپیمانان آن به مناطق مختلف یمن و ادامه کشتار مردم این کشور، مواضع نظامی عربستان در مرزهای دو کشور را طی ۲۴ ساعت گذشته هدف حملات موشکی و توپخانه‎ای خود قرار دادند.

خبرگزاری «سبأنت» یمن به نقل از یک منبع نظامی محلی گزارش داد که ارتش یمن و کمیته‎های مردمی وابسته به انصارالله دو پایگاه سعودی «القرن» و «الفریضه» در جیزان را هدف قرار دادند که در پی آن چندین نفر از سربازان عربستانی کشته و زخمی شدند.

یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‎های مردمی وابسته به انصارالله تجهیزات نظامی ارتش عربستان را در پایگاه شبکه بن لادن و پایگاه شبکه الخوبه منهدم کردند و تعدادی از خودروهای نظامی عربستان را در پایگاه صرفح در جیزان هدف قرار داده است.

در همین حال، شبکه المسیره یمن گزارش داد که تک تیراندازان یمنی یک سرباز سعودی را در منطقه الدفینیه در جیزان هدف قرار دادند و علاوه بر آن پایگاه المعنق و توپخانه ارتش عربستان در شمال منطقه غفیر در جیزان را منهدم کردند.

در نجران نیز چندین دستگاه تانک ارتش عربستان در پایگاه السدیس و همچنین محل تجمع نظامیان سعودی در پشت پایگاه الحمر هدف حملات موشکی ارتش یمن و انصارالله قرار گرفت.

یک منبع محلی دیگر یمن به المسیره گفته که هفت نفر از شبه نظامیان وابسته به عربستان به دست نیروهای یمنی در منطقه بیرپاشا کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند و ارتش یمن و انصارالله با شلیک موشک های کاتیوشا محل تجمع مزدوران سعودی در منطقه مثلث ذباب در هدف قرار دادند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو