شناسه: 3732

31 فروردین 1403 04:20

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

همسر شهید مدافع حرم خطاب به رئیس سازمان بسیج مستضعفین:  محال است دشمن اشک من و فرزندان شهید ذورقی را ببیند

همسر شهید مدافع حرم شهید ذورقی در دیدار با رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه باید راه شهادت ادامه یاد، گفت: محال است دشمن اشک من و فرزندان شهید ذورقی را ببیند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم، سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در دیدار  رئیس سازمان بسیج مستضعفین با خانواده  شهید ذورقی از شهدای مدافع حرم با بیان اینکه  شهادت شهید ذورقی یک تحول بزرگی در استان ایجاد کرد، اظهار داشت:  جریان فرهنگی خاصی پس از شهادت وی در  استان گلستان به وجود آمد.

حرف‌های همسر شهید ذورقی کمتر از شهادت نبود

وی تصریح کرد: روز شهادت این شهید بزرگوار هوا بهاری و بارانی بود و فرزند این شهید در روز تشییع جنازه بر سر پیکر پاک شهید ذورقی مداحی بسیار زیبایی داشتند و این مداحی به جریان فرهنگی تقویت و کمک کرد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه وقتی خاطرات همسر شهید نقل شد نکاتی که وی مطرح کرد که کمتر از خود شهادت شهید نبود، افزود: با وجود اینکه همسر شهید تعلق خاطری به شهید ذورقی داشت، همسری شهید  و مادری فرزندان شهید را در راه اهل بیت(ع) توصیف کردند.

صادقی تاکید کرد: ما از وجود این شهید و خانواده این شهدا در استان بهره‎های زیادی داشته‌ایم.

اشرف کاشانی، همسر شهید ذورقی در این دیدار سردار غیب‎پرور را میهمان ویژه شهید ذورقی دانست، افزود: همهرفتار شهید و اعزامشان به سوریه با برکت بود.

وی تصریح کرد: سال گذشته در روز میلاد حضرت زهرا(س) به سوریه مشرف شدند و روز ولادت حضرت علی‎اصغر(ع) به شهادت رسیدند و خبر  مبارک شهادتش را  روز میلاد جواد الائمه به ما دادند.

کاشانی با بیان اینکه روز وفات شهادت گونه حضرت زینب (س) روز تشییع این شهید بود، افزود: همان طور که فرزند شهید ذورقی بیان کردند که پدر وصیت کرده بودند که اگر من توفیق شهادت داشتم در پارکینگ خانه برای من شام غریبان بگیرید و شام غریبان شهید با شام غریبان حضرت زینب(س) همزمان بود.

همسر شهید ذورقی با بیان اینکه شهید ذورقی هشتمین شهید مدافع حرم گلستان بود، گفت: قبل از اعزام به سوریه در یک سفر 24 ساعته به مشهد مقدس رفتیم و  مشرف به زیارت علی بن موسی‎الرضا(ع) شدیم و وقتی به شهادت می‎رسند شهید ذورقی هشتمین شهید استان گلستان می‎شود.

کاشانی تاکید کرد: پس از شهادت شهید ذورقی به حرم حضرت زینب(س) مشرف شدم و در حرم التماس کردم که 3 سرباز دیگر آوردم و به نوکری خودت این فرزندان را بپذیرد.

این همسر شهید مدافع حرم گلستان با بیان اینکه یکی از فرزندان شهید ذورقی با لباس رزم و بسیجی به حرم حضرت زینب(س) مشرف شده بود، گفت: برخی از همرزمان شهید به ما می‎گفتند نمی‎ترسید دشمنان شناسایی کنند و من گفتم ما از مرگ در راه اهل البیت(ع) نمی‎ترسیم.

محال است دشمن اشک من و فرزندان شهید ذورقی را ببیند

کاشانی با بیان اینکه محال است دشمن اشک من و فرزندان شهید ذورقی را ببیند، اظهار داشت: برای من همسر شهید ذورقی حسرت فراوانی است که با همسر خود باشد اما آن چیزی که سبب شده ما را در این حسرت استوار نگاه بدارد، راه شهید بزرگوار است.

همسر شهید ذورقی تاکید کرد: ما انسان‎ها وقتی به دنیا می‎آییم در دنیا آمدن خود بی‎اختیار هستیم اما برای از دنیا رفتن می‎توانیم تصمیم بگیریم با عزت و سربلندی از دنیا برویم یا با خفت و خاری و یا به مرگ طبیعی از دنیا برویم یا از طریق شهادت.

کاشانی با بیان اینکه شاید برای همه مقدور نباشد در خط مقدم به جهاد بروند، افزود: اگر هر فردی خود را در محضر امام زمان(عج) ببیند در هر جایی که جان دهد، شهید است.

شهادت خوب است اما با تقوای الهی

همسر شهید ذورقی با بیان اینکه در وصیت شهید ذورقی آمده است که شهادت خوب است اما با تقوای الهی، گفت: یک آروزیی که من و فرزندانم داریم دیدن چهره نورانی مقام معظم رهبری است و این دیدار نه به علتدیدن این فرزندان و لرزیدن دل آقا است بلکه تنها می‎خواهم دستی به سر این فرزندانم بکشانند تا بدانم این 3 فرزند را برای توفیق شهادت در راه اسلام پذیرفته‎اند.

کاشانی تاکید کرد: یک راه بیشتر برای اینکه تا قیام و قیامت جاویدان بمانیم وجود ندارد و آن هم راه شهادت است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو