شناسه: 3734

09 فروردین 1403 17:17

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

با حضور در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد  «نوریان» رسما اداره امور دانشگاه آزاد را به دست گرفت

علی محمد نوریان با حضور در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، رسما سرپرست موقت دانشگاه آزاد شد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم، علی‌محمد نوریان ساعتی پیش با حضور در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد رسما اداره امور دانشگاه آزاد را به دست گرفت.

در همین حال جلسه‌ای با حضور نوریان سرپرست موقت دانشگاه آزاد و مدیران ارشد این دانشگاه در طبقه نهم سازمان مرکزی برگزار شد.

طبق پیگیر‌های خبرنگار تسنیم، حمید میرزاده از صبح امروز تاکنون به دفتر ریاست دانشگاه آزاد در سازمان مرکزی مراجعه نکرده است.

حمید میرزاده در پایان جلسه فوق‌العاده هیئت‌امنای دانشگاه آزاد که روز گذشته برگزار شد، خطاب به اعضای هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اعلام کرده بود که دیگر به دانشگاه آزاد نخواهد رفت و استعفا نیز نخواهد داد که با توجه به این اقدام میرزاده وی خود به خود از ریاست دانشگاه آزاد عزل و علی‌محمد نوریان سرپرست موقت دانشگاه آزاد شد.

علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت‌امنای دانشگاه آزاد نیز بر همین مبنا حکم سرپرستی علی‌محمد نوریان را صادر کرد.

    خبر مرتبط: ولایتی رسماً نوریان را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد منصوب کرد + متن حکم

با توجه به اینکه میرزاده ریاست دانشگاه آزاد را بدون استعفا رها کرده، علی‌محمد نوریان امروز در دفتر مدیریت دانشگاه آزاد حضور پیدا کرد.

به گزارش تسنیم، جلسه فوق‌العاده هیئت‌امنای دانشگاه آزاد روز گذشته به درخواست چهار نفر از اعضای هیئت‌امنا و مطابق تبصره یک ماده 11 اساسنامه این دانشگاه به ریاست علی‌اکبر ولایتی تشکیل شد.

براساس ماده 11 اساسنامه دانشگاه آزاد، هیئت‌امناء حداقل هر دو ماه یک بار به دعوت رئیس هیئت تشکیل جلسه می‌دهد. جلسات با حضور اکثریت کل اعضاء رسمیت می‌یابد و تصمیمات با اکثریت آراء اعضای حاضر در جلسه معتبر خواهد بود.

همچنین تبصره یک این ماده می‌گوید: در صورت لزوم به پیشنهاد رئیس دانشگاه یا نمایندگان وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا 3 نفر از اعضاء، جلسه فوق‌العاده هیئت امناء تشکیل می‌گردد.

علی‌محمد نوریان اسفندماه سال 1393 با نظر اعضای هیئت موسس دانشگاه آزاد به عنوان دبیرکل این هیئت انتخاب شده بود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو