شناسه: 4059

10 فروردین 1403 11:38

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرکل تعاون و کار گلستان:  طرح مهارت‌آموزی در محیط کار در استان گلستان اجرا می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از اجرای طرح مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی در سال ۹۶ در استان گلستان خبر داد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم ، سعید مازندرانی ظهر امروز در سومین جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی تابعه تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان اظهار داشت: طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی با رویکرد ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال مولد و پایدار در سال 96 اجرا خواهدشد.

وی افزود: در این طرح مهارت و شایستگی‌های مورد نیاز در چارچوب استانداردهای آموزشی، هم زمان با فرایند تولید محصول و ارائه خدمت منتقل می‌شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان تصریح کرد: کارگاه‌ها و واحدهای متقاضی با مجوز سازمان فنی و حرفه‌ای می‌توانند نسبت به تربیت مهارت آموز، در حرفه‌های آموزشی مجاز اقدام کنند.

وی یکی دیگر از وظایف مهم وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی را صیانت از نیروی کار عنوان و تاکید کرد: استان گلستان، استان صنعتی نیست و تعداد واحدهای تولیدی قوی نیز محدود است که برای کمک به این واحدها باید حمایت‌ها و تعاملات با آن‌ها حفظ شود.

وی اظهار کرد: استفاده از تولیدات داخل استان یک از راه های حمایت از واحدهای تولیدی بومی است و ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی به ویژه تولیدات داخل استان بر عهده آحاد جامعه به ویژه مدیران و مسوولین و اصحاب رسانه است.

در پایان این جلسه، مدیران دستگاه‌های اجرائی عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خط تولید واحد تولیدی پگاه استان بازدید کردند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو