شناسه: 4067

31 فروردین 1403 17:33

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:  ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان گلستان احداث می‌شود

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: با تخصیص اعتبارات لازم، امسال ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان گلستان احداث می‌شود.

به گزارش قابوس نامه از تسنیم به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان گلستان، ابراهیم مبارک‌قدم اظهار داشت: اهالی 10 روستای سطح استان گلستان در 2 ماه نخست سال 96 که مزین به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توسط مقام معظم رهبری است از راه آسفالته مطلوب بهره‌مند شدند.

وی افزود: برای اجرای این پروژه‌ها 42 میلیارد ریال از منابع مالی ملی وزارت راه و شهرسازی و استانی هزینه شده است.

مبارک‌قدم طول محورهای اسفالت شده را 14 کیلومتر عنوان کرد و ادامه داد: این محورها شامل راه روستایی محمد اباد –ابه پلنگ بطول 2 کیلومتر، خیرخوجه نجف بطول 3 کیلومتروخیرخوجه سفلی به طول 3.3 کیلومتر در حوزه شهرستان گنبدکاووس و راه روستایی آلتین تخماق–سیمین شهر و روستاهای محور یاد شده به طول 4 کیلومتر و خرگوش تپه‌–کمربندی سرخنکلاته در گرگان است.

وی ادامه داد: با آسفالت راه‌های روستایی ذکر شده علاوه بر تحقق آرزوی دیرینه روستاییان، رونق و توسعه اقتصادی، افزایش ایمنی و صرفه جویی در کاهش سوخت و زمان از دیگر  ویژگی‌های اجرای این پروژه‌ها است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: در سال‌جاری احداث و آسفالت بیش از 100 کیلومتراز راه‌های روستایی استان در دستور کار این اداره کل قرار دارد که با تخصیص اعتبارات اجرایی می‌شود.

وی گفت: هم‌اکنون بیش از 80 درصد قراردادهای اجرای ساخت و آسفالت راههای روستایی استان منعقد گردیده است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو