شناسه: 5400

29 اسفند 1402 09:17

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس:  دغدغه جهان اسلام با رهنمودهای مقام معظم رهبری برطرف شد

امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس گفت: دغدغه جهان اسلام, وجود داعش و فعالیت‌های آن با نام اسلام و بر علیه مسلمانان بود که با رهبری حکمیانه مقام معظم رهبری و تدبیر سردار سلیمانی از بین رفت.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم، آخوند عبدالباسط نوریزاد‌ درباره نابودی داعش اظهار داشت: داعش با نام اسلام, قرآن و دین مبین اسلام, اعمال خلاف شریعت اسلامی انجام می‌دادند و به پشتوانه صهیونیست, آمریکا و عربستان سعودی به قتل و غارت مسلمانان پرداختند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس افزود: با توجه به این اعمال خبیثانه, نابودی داعش, در هفته بسیج که بی مناسبت با نابودی این گروه تروریستی نیست, خبر بسیار خوشحال کننده برای عموم مسلمانان جهان به ویژه ایران اعم از شیعه و سنی بود.

آخوند نوریزاد تصریح  کرد: دغدغه جهان اسلام, وجود داعش و فعالیت‌های آن با نام اسلام و بر علیه مسلمانان بود که با رهبری حکمیانه مقام معظم رهبری و تدبیر سردار سلیمانی از بین رفت.

وی افزود: سربازان گمنان امام زمان ( عج)،  سربازان مدافع حرم و شهدای مدافع حرم و تلاش‌های شبانه‌روزی سردار سلیمانی, نقش بسیار مهمی در نابودی داعش داشتند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: سربازان ما, بسیجیان و دلاور مردان جنگجو با تبعیت از مقام معظم رهبری و نقشه راه توانستند بعد از 7 سال مبارزه و مقاومت, این گروه گمارده شده توسط دشمنان اسلام را نیست و نابود کنند.

آخوند نوریزاد گفت: اسلام در هرکجا که باشد, قطعا پیروز است و خداوند در قرآن نیز به مسلمانان وعده نصرت را با نصرت دین خدا داده است, و مسلمانان جهان به ویژه ملت مسلمان ایران باید, همواره مانند گذشته, اتحاد و وحدت خود را در همه زمینه‌ها حفظ کنند.

آخوند نوریزاد یادآور شد: من هم از طرف اهل سنت شهرستان این پیروزی ارزشمند را, به مقام معظم رهبری, سردار سلیمانی و همه مدافعین حرم تبریک عرض می‌‌کنم و مطمئن هستم اگر دلاور ی‌ها و شجاعت‌هاب مدافعان حرم, نهاد مقدس سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی و سردار حق و حقیقت, سردار سلیمانی نبود, کشور ایران نیز, مانند دیگر کشورهای همسایه مورد حمله و غارت داعش قرار می‌گرفت.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو