شناسه: 5536

29 اسفند 1402 15:28

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

شهردار جدید گرگان در گفت‌و‌گو با تسنیم:  شهر گرگان را متحول می‌کنم‌

شهردار منتخب گرگان با بیان اینکه توسعه اقتصادی و ایجاد درآمدهای پایدار جزء برنامه‌های وی در شهرداری گرگان است، گفت: به دنبال این هستیم تا تحول خوبی را در شهر گرگان ایجاد کنیم.

به گزارش قابوس نامه، عبدالرضا دادبود دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان ضمن قدردانی از اعتماد اعضای شورای شهر گرگان برای انتخابش به عنوان شهردار این شهر، اظهارداشت: امیدوارم با همکاری همه افرادی که در مدیریت شهری دخیل هستند، به ویژه عناصر حاکمیتی، نخبگان شهری و اعضای شورای شهر برنامه‌های خوبی را در گرگان اجرا کنیم.

وی افزود: ما به دنبال این هستیم تا تحول خوبی را در شهر گرگان ایجاد کنیم که هم مورد رضایت خداوند باشد و هم مردم این شهر از آن سود ببرند.

شهردار منتخب گرگان خاطرنشان کرد: گرگان باید به شهر بهتری برای سکونت و اشتغال مردم تبدیل شود.

وی با بیان اینکه توسعه اقتصادی و ایجاد درآمدهای پایدار جزء برنامه‌های وی در شهرداری گرگان خواهد بود، ادامه داد: تلاش می‌کنیم شهر گرگان که تبدیل به شهر ماشینی شده به شهری انسان‌محور گرایش پیدا کند.

دادبود اظهار داشت: ایجاد شهر خلاق، شهر هوشمند و کارآفرین جزء برنامه‌های مدیریت شهری خواهد بود.

شهردار منتخب گرگان بیان داشت: از دیگر اولویت‌های کاری استفاده از ظرفیت بافت تاریخی گرگان و باز زنده‌سازی آن با رویکرد گردشگری است که امیدوارم با برنامه‌هایی که اجرا می‌کنیم، بافت تاریخی این شهر هرچه سریع‌تر به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند که این کار نیازمند همه افرادی است که مرتبط با حوزه مدیریت شهری هستند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو