شناسه: 6010

29 اسفند 1402 11:39

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرهاد قائمی: حق والیبال گنبد این نیست،مسئولان شهر به خود بیایند

بازیکن گنبدی تیم ملی والیبال و بانک سرمایه پس از بازی تیمش با هاوش گنبدکاووس گفت: به والله حق والیبال گنبد این نیست؛ این روند زشت است و بهتر است مسئولان هرچه سریعتر خود بیایند.

 به گزارش قابوس نامه به نقل از ایرنا؛ فرهاد قائمی چهارشنبه شب پس از پایان بازی تیم بانک سرمایه با تیم هاوش گنبدکاووس در گفت و گو با خبرنگاران با انتقاد از بی اهمیت بودن ورزش والیبال این شهر نزد مسئولان اظهار داشت: مسئولان تا کی می خواهند اینگونه زمان بگذرانند، متاسفانه در این منطقه باب شده مسئولان فقط وعده بدهند. 
وی گفت: تا زمانی که به دنبال رای مردم هستند، خود را دوستدار ورزش می دانند ولی هم اکنون می بینیم که هاوش چه روزگاری دارد.
فرهاد قائمی در ادامه گفت: همه باید بدانند مشکلات ورزش گنبد با وعده حل نمی شود، زیرا بازیکنان باید تمرکزشان روی بازی باشد نه اینکه در دادگستری ها به دنبال مامور و سپس با مامور به دنبال پاس کردن چک های خود باشند.

وی گفت: بس است دیگر، چرا کسی به فکر نیست و مسئولان خود را به نفهمی می زنند؛ تا کی می خواهند مردم را ساده لوح فرض کنند؟
قائمی خاطرنشان کرد: همه باید در فکر یک راهکار مناسب باشند تا ورزش منطقه از این وضعیت خارج شود؛ به خدا حق این تماشاگران دلسوز و بازیکنان این نیست که اینگونه با آنها رفتار شود.
وی تصریح کرد: تیم والیبال هاوش گنبد بدون کمک و همیاری مسئولان و تنها با همت خود و تماشاگرانش تا اینجا رسیده و خود را ثابت کرده است.
وی در حمایت از سرمربی تیم هاوش گفت: رامین بابایی سرمربی هاوش واقعا از دل و جان مایه گذاشت و از همه جهات باید قدردان این شخص باشیم که با تمام کمبودها تیم را تنها نگذاشت و تا انتها کنار والیبال دوستان ایستاد.
به گزارش ایرنا، تیم والیبال هاوش گنبدکاووس شامگاه چهارشنبه میزبان بانک سرمایه در بازی دوم مرحله حذفی مسابقات لیگ برتر بود که سه بر صفر شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

انتهای 

نویسنده :

نظرات
آرشیو