گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 2014

10 فروردین 1403 12:07

دیدگاه: 1

ارسال توسط:

مدیر مجموعه‌های سوارکاری گلستان:  ۱۲ میلیارد ریال برای تجهیز مجموعه‌های سوارکاری گلستان اختصاص یافت

مدیر مجموعه‌های سوارکاری استان گلستان گفت: ۱۲ میلیارد ریال برای تجهیز مجموعه‌های سوارکاری استان گلستان در گنبدکاووس و بندرترکمن اختصاص یافت.

به گزارش قابوس نامه، به نقل از تسنیم،نوربردی توسلی عصر امروز در نشست بررسی مسادل و مشکلات مجموعه سوارکاری بندرترکمن با حضور مسئولان شهرستانی اظهار داشت: براساس قراردادی که در دوازدهم آبان ماه با شرکت توسعه و تجهیز بسته شده این شرکت به عنوان مالک 3 مجموعه سوارکاری استان، این 3 مجموعه را برای یک سال به استان واگذار کرد.

وی افزود: براساس قرارداد ما حق ساخت وساز و ایجاد بنا را بدون مجوز این شرکت در مجموعه های سوارکاری استان نداریم.

مدیرمجموعه‌های سوارکاری استان گلستان با اشاره به رایزنی‎های خود با شرکت توسعه و تجهیز تصریح کرد: براساس قول مسئولان قرار شد مبلغی بالغ بر یک میلیارد تومان برای مجموعه سوارکاری گنبدکاووس و 200 میلیون تومان برای بندرترکمن اختصاص داده شود که پیگیر اخذ این اعتبار هستیم.

توسلی گفت: این میزان اعتبار می‎تواند بخشی از مشکلات در مجموعه‎های سوارکاری استان گلستان را برطرف کند.

وی اظهار کرد:‌ ازاین به پس نیز آقای یوسف قزل به عنوان نماینده تام الاختیار هیئت سوارکاری استان گلستان در شهرستان بندرترکمن در خدمت مالکان و مربیان و جامعه سوارکاری است.

فیروزی فرماندارشهرستان بندرترکمن هم در این نشست گفت: مجموعه‌های سوارکاری برای مدت یک‌سال به استان واگذارشده و باید مسئولان با همدلی و پرهیزاز اختلافات برای تداوم برگزاری کورس در سال‎های آینده گام بردارند.

در این جلسه برخی از مالکان و مربیان سوارکاری به بیان مشکلات موجود درمجموعه سوارکاری بندرترکمن پرداختند.

نبود حصارکشی کامل مجموعه سوارکاری، مشکل برق و آب، لزوم تبدیل پیست به صورت ماسه‌ای، رها بودن مادیان ها و کره‌ها در مجموعه، مشکل نگهداری حیواناتی غیر از اسب توسط برخی مربیان در مجموعه، از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو