گروه : سخن مردم /

شناسه: 3051

10 فروردین 1403 05:18

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

شهرداری پس از گذشت ماهها هنوز پاسخگو نیست؛ بی توجهی به درختی که ممکن است سقوط کند

یکی از شهروندان گنبدی در مطلب و تصاویری که به این پایگاه اطلاع رسانی ارسال کرده است با اشاره به درختی که علاوه بر آسیب رساندن به پیاده رو و سد پیاده روی کم عرض، هر آن امکان سقوط آن بر روی عابر و و حتی ایجاد خسارت به سیم های برق وجود دارد، گفته است سه سال است که پیگیری این موضوع از شهرداری به جایی نرسیده است.

در ادامه مطلب ارسالی مخاطب قابوس نامه به این پایگاه اطلاع رسانی را می خوانید:
" من هم مثل شما خواننده محترم ، عاشق محیط زیست وحفظ آن هستم و در حیاط منزلمان 17 درخت از انواع میوه ها کاشته ایم اما باتمام این عشق وعلاقه به فضای سبز، برابر تصاویر زیر، متاسفانه درختی بدترکیب وغول پیکرعلاوه براینکه مسیر پیاده روی کم عرض را گرفته است، آسیبهایی ازجمله شکستگی موزائیکهای اطراف ، ریزش برگ فراوان درمنازل همجوار ، احتمال افتادن درخت برروی سیم برق ،عابر ویا وسیله نقلیه که این امر به هنگام وزش باد به خوبی خودش را نشان می دهد وجود دارد.

qaboosnameh 1
 با این تفاسیر وارسال مستنداتی برصحت موضوع ، سه سال قبل نامه نگاری به مسئولین ذیربط شهرداری درجهت قطع درخت انجام شده است ومجدد ماههای  قبل نیز نامه ای از طریق یکی از همسایگان مبنی برقطع درخت به شهرداری تحویل داده شد اما در تماسهای مکرربه شهرداری بزرگواران شهرداری فرمودند باید درکمیسیون خاص مطرح شود وحال سئوال ما این است که با گذشت سالها وماهها از این موضوع ، تکلیف ما چیست ؟ منتظر باشیم تا حوادث مشابهی همچون تراژدی پلاسکو البته پلاسکوهای ریزتر رخ بدهد، درخت روی عابری بیفتد ، به وسیله نقلیه بیچاره ای صدمه بزند و یا دیوار حیاطی را خراب کند تا آن موقع مسئولین دلسوز !! دست نوازشی بر سرمصیبت دیده ها  بکشند؟!

qaboosnameh 4
باتوجه به ازدیاد وحجم کارعزیزان مسئول ، تقاضا مندیم به موضوع اشاره شده محله ما واقع در خیابان 17 شهریور شرقی – روبروی بخشداری- کوچه جنب اداره اوقاف – اولین فرعی سمت چپ وبه آدرس درخت تنومند اوکالیپتوس ترتیب اثر دهند و باقطع این درخت که اتفاقا" لابلای درختان نارنج هم کاشته شده در رفع این مشکل محله اقدام به عمل آید.

qaboosnameh 2
ازهمکاری عزیزانی  که موضوع ارسالی را جهت اقدام انعکاس خواهند داد تقدیر وتشکر به عمل می آید.
پی نوشت: چقدر ما آدمهای کم توقع وقانع هستیم . دلمان خوش می شود که اگر پس از سالها مسئولی به درد یک شهروند  پاسخی بدهد !!"

ارسالی شهروند خبرنگار قابوس نامه

نویسنده :

نظرات
آرشیو